hebben zij gelijk??
Moderator:Beheerders
het gaat om dit filmpje van drop in:
http://www.rip.tv/video/watch/986/
het deel met de bmxers en mtb.(6:59)
voor de mensen die het filmpje niet kunnen zien.
er zijn bmxers die geen enkel mtbers op hun trails laten omdat zij het kapot maken.
mijn mening is: ik maak al mijn jumps samen met een kameraad
en die heeft een bmx
uit mijn ervaring maakt hij even veel van de jumps kapot als ik.
natuurlijk als ik met mijn street/dirt bike op een skatepark kom
jah dan fiets ik daar meestal in de weg.
nu wil ik jou mening horen.
de groeten
jens
http://www.rip.tv/video/watch/986/
het deel met de bmxers en mtb.(6:59)
voor de mensen die het filmpje niet kunnen zien.
er zijn bmxers die geen enkel mtbers op hun trails laten omdat zij het kapot maken.
mijn mening is: ik maak al mijn jumps samen met een kameraad
en die heeft een bmx
uit mijn ervaring maakt hij even veel van de jumps kapot als ik.
natuurlijk als ik met mijn street/dirt bike op een skatepark kom
jah dan fiets ik daar meestal in de weg.
nu wil ik jou mening horen.
de groeten
jens
- MTB Addict
bmx en mtb
Maar ze zeggen dat er niet geholpen word na afloop want die BMXers heeben er veel tijd en moeite ingestoken, en dat allemaal om zo vaak mogelijk te rijden wanneer ze er zin... dus vandaar strickt...
denk ik
Greetz N
denk ik

Greetz N
You dont need wings 2 fly...
- MTB Addict
Volgens mij zit het een beetje zo.
De meesten bmx-ers zijn zeer fanatiek. Kennen vaker "de ongeschreven regels" van dirtparken en skateparken.
(Die kleine rot kinderen noem ik ff geen bmxers maar die komen ook niet op dirts of skateparken die niet bij hun in de straat liggen.)
Mtb-ers zijn veel wat posers en minder fanatiek. Hebben hierdoor lak aan die "regels" en rijden veel lomper. En dan heb ik het niet over mtb-ers met fatsoendelijke fietsen maar die met die aldi en halfords fietsen.
Die zelfde rot kinderen met deze fietsen zijn vaak wat ouder en komen wel hun straat uit en zie je dus eerder in grotere skateparken of dirts.
Een ander groot verschil is natuurlijk de wielmaat en vering. Met een mtb kun je ook veel lomper rijden zonder je polsen te breken. als je snapt wat ik bedoel. Als bmxer moet je wel veel smoother rijden. Dit kost natuurlijk minder dirts.
Ik denk overigens wel dat hier op dp de meesten mtbers wel met dirts om kunnen gaan. In tegenstelling tot 'Woody Nick' zie eerdere topic's
De meesten bmx-ers zijn zeer fanatiek. Kennen vaker "de ongeschreven regels" van dirtparken en skateparken.
(Die kleine rot kinderen noem ik ff geen bmxers maar die komen ook niet op dirts of skateparken die niet bij hun in de straat liggen.)
Mtb-ers zijn veel wat posers en minder fanatiek. Hebben hierdoor lak aan die "regels" en rijden veel lomper. En dan heb ik het niet over mtb-ers met fatsoendelijke fietsen maar die met die aldi en halfords fietsen.
Die zelfde rot kinderen met deze fietsen zijn vaak wat ouder en komen wel hun straat uit en zie je dus eerder in grotere skateparken of dirts.
Een ander groot verschil is natuurlijk de wielmaat en vering. Met een mtb kun je ook veel lomper rijden zonder je polsen te breken. als je snapt wat ik bedoel. Als bmxer moet je wel veel smoother rijden. Dit kost natuurlijk minder dirts.
Ik denk overigens wel dat hier op dp de meesten mtbers wel met dirts om kunnen gaan. In tegenstelling tot 'Woody Nick' zie eerdere topic's
Life is what happens while you're busy making other plans.