29 April: Spring Race!!
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Vlak bij de baan zit de apekooi (www.apekooi.nl) met snackbar.. dus Erikje. jij komt niet meer weg uit kardinge!!Erikje schreef:Even iets belangrijkers....
Ik kom ook ff langs met mijn gezin en die willen patat of hambo's met een flesje cola (met rietjes!) ... wat valt er te eten oftewel, hoe en waar is de catering?
Erikje
Rinse
Whoop Whoop!
Vandaag was het goed warm maar lekker druk op de baan! Er werd lekker gefietst. Hier en daar was de baan nog wat glad door het vele puin. Goed nieuws voor iedereen die zondag de wedstrijd komt rijden:
HET OVERTOLLIGE PUIN ZAL VOOR DE WEDSTRIJD WORDEN VERWIJDERD.
Dit zodat iedereen met volle snelheid over de baan kan racen
Tot Zondag!
Groetjes Marielle
HET OVERTOLLIGE PUIN ZAL VOOR DE WEDSTRIJD WORDEN VERWIJDERD.
Dit zodat iedereen met volle snelheid over de baan kan racen

Tot Zondag!
Groetjes Marielle
Ik merk het al, ze denken iets te kunnen organiseren maar het belangrijkste wordt vergeten....Rinse Appelstroop schreef:Vlak bij de baan zit de apekooi (www.apekooi.nl) met snackbar.. dus Erikje. jij komt niet meer weg uit kardinge!!Erikje schreef:Even iets belangrijkers....
Ik kom ook ff langs met mijn gezin en die willen patat of hambo's met een flesje cola (met rietjes!) ... wat valt er te eten oftewel, hoe en waar is de catering?
Erikje
Rinse

Erikje
als ik m'n helm binnen heb ben ik zeker aanwezig! tenzij iemand nog wat te leen heeft, ben ik er sowieso.AzOnic schreef:ff oppompen dan?
wie gaan er aankomende dinsdag trainen in groningen?
vork is een beetje cheap, oppompen kan niet helaas... heb em 1/2 week, dus hij is gewoon een beetje whack
Laatst gewijzigd door boomer op ma apr 23, 2007 6:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- MasterDisaster
- MasterDisaster
- Arnetteman
het weer ziet er in ieder geval schitterend uit voor zondag
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Even een kleine mededeling/waarschuwing voor iedereen die uit het zuiden komt!
In Assen op het TT circuit zijn races dit weeked, wees er dus verdacht op dat er extra op de snelheid gecontroleerd wordt op de A28.
En waarschijnlijk ook kans op file rondom Assen op die zelfde A28.
In Assen op het TT circuit zijn races dit weeked, wees er dus verdacht op dat er extra op de snelheid gecontroleerd wordt op de A28.
En waarschijnlijk ook kans op file rondom Assen op die zelfde A28.
Life starts on your bike when you`re pushing on the pedals and pulling on the handlebar.
inderdaad reken daar maar op dat het een flinke file gaat worden,om files te vermijden ga gewoon over de N34 over Gieten.
Laatst gewijzigd door Trekrules op do apr 26, 2007 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Arnetteman
- Arnetteman
check dit: www.annekebeerten.com