Dutch Fourcross Series 2007 Race 1 aftertalk
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Dump hier je aftertalk van race 1.
Het was:
- warm
- winderig
- gezellig
- lekker druk
- mooi racen
- .....
@ iedereen die er was om wat dan ook maar te doen: Bedankt en tot de volgende race, 17 juni, Bikepark Groningen.
Het was:
- warm
- winderig
- gezellig
- lekker druk
- mooi racen
- .....
@ iedereen die er was om wat dan ook maar te doen: Bedankt en tot de volgende race, 17 juni, Bikepark Groningen.
Ik vond het ook leuk, lekker met vrouw en kindjes gekeken, wat een speaker
. Zeker als hij mij niet herkent op 1 meter afstand maar daar hadden meerderen last van...
En toch..... regel catering mannen! D'r was echt totaal niets te nassen of te drinken. Of mag ik er de volgende keer staan met eten en drinken? (en nog serieus ook!!!)
Erikje

En toch..... regel catering mannen! D'r was echt totaal niets te nassen of te drinken. Of mag ik er de volgende keer staan met eten en drinken? (en nog serieus ook!!!)
Erikje
- bmx-race.nl
Uitslagen
Wij konden helaas niet aanwezig zijn, maar zijn erg benieuwd naar de uitslagen...
wat een super dag was het vandaag,mooi weer en lekker warm.De sfeer was heerlijk en de heats waren snel en mooi.Dit was mijn eerste keer en ik heb mijn best gedaan.De volgende wedstrijd ben ik zeker weer van de partij.Hier zijn(veel) fotos van die wedstrijd.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
Foto's
Ik heb ook foto's gemaakt, nadat ik eruit lag...

Door Pinkbike, is de kwaliteit (een klein beetje) verminderd, wil je de orginele foto's, pb me dan even je E-Mail, en welke foto's je wilt. Dan stuur ik je ze op.
Dennis

Door Pinkbike, is de kwaliteit (een klein beetje) verminderd, wil je de orginele foto's, pb me dan even je E-Mail, en welke foto's je wilt. Dan stuur ik je ze op.
Dennis
Commencal Absolut 4X Team Replica
- Arnetteman
@BMX-race:
De uitslag (helaas heb ik het niet compleet in mijn hoofd zitter):
Heren:
1. Jurg Meijer
2. Joost Wichman
3. Daniël Prijkel
(4. en dus net niet podium: Koen Valkenhoef)
Dames:
1. ...
2. Mariëlle Jonker
3. ...
Junioren:
1. Mark Willems
2. Ole Hahn (Duitsland)
3. ...
Persbericht volgt overigens nog, is in de maak.
Groeten,
Floris - Team Bikepark Groningen
Heren:
1. Jurg Meijer
2. Joost Wichman
3. Daniël Prijkel
Dames:
1. ...
2. Mariëlle Jonker
3. ...
Junioren:
1. Mark Willems
2. Ole Hahn (Duitsland)
3. ...
Groeten,
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Deze uitslagen zijn nu aangepast.Arnetteman schreef:@BMX-race:
Heren:
1. Jurg Meijer
2. Joost Wichman
3. Daniël Prijkel
Dames:
1. Simone Rengeling
2. Mariëlle Jonker
3. Bianca v/d Hoek
Junioren:
1. Mark Willems
2. Ole Hahn (Duitsland)
3. Cees Kersten
Groeten,
- Volledige uitslagen van de wedstrijd en daarbij ook de punten voor de Serie volgende in de loop van deze week begin volgende week.
- Even belangrijk voor de mensen die een stuurbord hebben, deze is voor gehele CUP. Dus volgende keer weer meenemen!!
Rinse - Team Bikepark Groningen
Whoop Whoop!
- Arnetteman
Heren:M@lphy schreef:SBG Dudes!
Vermeld gewoon de 1e 4 riders!
Het is tenslotte Fourcross...
Of gaan we net als NORBA USA weer terug naar Dualslalom terwijl wereldwijd 4X word gereden?
4. Koen Valkenhoef
Dames:
4. ..... is dr niet, waren maar 3 dames in de finale wegen uitvallen van Beerten
Junioren:
4. bij mij niet bekend....sorry, moet ik aan de wedstrijdleiding vragen.
Volledige uitslagen moeten nog even in een net overzicht verwerkt worden, staan binnenkort online. We werken eraan meneer Lopes.
BTW, bij het WK worden ook alleen maar de eerste 3 gehuldigd, dat zal dus ook onveranderd blijven. Eerste 4 vermelden ok, maar huldigen alleen de eerste 3.
Nr. 4 van de junioren was toch al naar huis gegaan voordat de (junioren)finale was?Arnetteman schreef:Heren:M@lphy schreef:SBG Dudes!
Vermeld gewoon de 1e 4 riders!
Het is tenslotte Fourcross...
Of gaan we net als NORBA USA weer terug naar Dualslalom terwijl wereldwijd 4X word gereden?
4. Koen Valkenhoef
Dames:
4. ..... is dr niet, waren maar 3 dames in de finale wegen uitvallen van Beerten
Junioren:
4. bij mij niet bekend....sorry, moet ik aan de wedstrijdleiding vragen.
Volledige uitslagen moeten nog even in een net overzicht verwerkt worden, staan binnenkort online. We werken eraan meneer Lopes.
BTW, bij het WK worden ook alleen maar de eerste 3 gehuldigd, dat zal dus ook onveranderd blijven. Eerste 4 vermelden ok, maar huldigen alleen de eerste 3.
Commencal Absolut 4X Team Replica
Kijk ff naar de Worldcups gasten! ! !
Check.:
http://www.trailinvasion.de/Net_Groning ... ningen.htm
Check die movie!
Vielen Dank an die Deutschem 4X Freunden!
(Ole Hahn helemaal uit Berlijn)
Check.:
http://www.trailinvasion.de/Net_Groning ... ningen.htm
Check die movie!
Vielen Dank an die Deutschem 4X Freunden!
(Ole Hahn helemaal uit Berlijn)
RIDERS READY?
Opgelet
....
Drieeee
......
Tweeeee
....
Eeeeeen
.....
Go
.....
-KLAP!-
SBG Geert style van startcommando'zzzzZZZZzzz.
(en dan het starthek optrekkoord kapot trekken en met been blessure ± 1 meter naar beneden donderen en dan nóg manker lopen... HAN-DIG!))
Gewoon kort en krachtig!
Wel zo handig met de wind ivm. balanceren.
Ook niet 2 keer Riders Ready roepen!
Ook niet ff kijken of iedereen gereed staat!
FF wat kanttekeningen.
....
Drieeee
......
Tweeeee
....
Eeeeeen
.....
Go
.....
-KLAP!-
SBG Geert style van startcommando'zzzzZZZZzzz.
(en dan het starthek optrekkoord kapot trekken en met been blessure ± 1 meter naar beneden donderen en dan nóg manker lopen... HAN-DIG!))
Gewoon kort en krachtig!
Wel zo handig met de wind ivm. balanceren.
Ook niet 2 keer Riders Ready roepen!
Ook niet ff kijken of iedereen gereed staat!
FF wat kanttekeningen.
RIDERS READY?
Leuk voor de heren en laten we de dames ook niet vergeten de volgende keer...
Over starten gesproken... Hoorde links en rechts nog wel wat commentaar op de valsnelheid van het starthek. (schijnt wat traag te gaan?)
Verder heb ik me goed vermaakt. Het weggehaalde puin was een 100% verbetering ten opzichte van de week ervoor.
En over die "klim" in het parcours... Tja, daar komen we volgens mij nooit uit met de SBG crew
Over starten gesproken... Hoorde links en rechts nog wel wat commentaar op de valsnelheid van het starthek. (schijnt wat traag te gaan?)
Verder heb ik me goed vermaakt. Het weggehaalde puin was een 100% verbetering ten opzichte van de week ervoor.
En over die "klim" in het parcours... Tja, daar komen we volgens mij nooit uit met de SBG crew

Daar zat vooral m'n persoonlijke puntje van kritiek in... Net even iets te ver om als je het mij vraagt. Vooral voor de minder geoefenden vaak lastig om een beetje tempo te houden.Steelboy schreef:Iedereen die ik daar heb gezien moest vol in de ankers voor de bocht erna...
In gesprek met leden van de SBG crew begreep ik dat dit stukje parcours vooral is bedoeld om het "kaf van het koren te scheiden" maar het kaf zijn dus vooral de minder begaafde rijders, die dan regelmatig in nog minder kansrijke posities terecht komen...
Maar wil er geen 'hot item' van maken hoor...

True, het is misschien een beetje vreemd, en sommige hadden het anders aangelegd maar het heeft ook wel iets.Steelboy schreef:Die klim, heeft iemand daar echt last van gehad in de wedstrijd? Iedereen die ik daar heb gezien moest vol in de ankers voor de bocht erna...Wicked DJ schreef: En over die "klim" in het parcours... Tja, daar komen we volgens mij nooit uit met de SBG crew
De week ervoor toen er nog zoveel puin lag kon je er slecht omhoog komen, nu was het goed te doen.
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::