Tja, zeuren op andermans werk waar veel tijd en liefde in is gestoken is altijd makkelijk.Wicked DJ schreef:Leuk voor de heren en laten we de dames ook niet vergeten de volgende keer...
Over starten gesproken... Hoorde links en rechts nog wel wat commentaar op de valsnelheid van het starthek. (schijnt wat traag te gaan?)
Verder heb ik me goed vermaakt. Het weggehaalde puin was een 100% verbetering ten opzichte van de week ervoor.
En over die "klim" in het parcours... Tja, daar komen we volgens mij nooit uit met de SBG crew
De boys hebben met beperkte middelen weer een mooie baan neergelegd en een mooi programma in elkaar gestoken. Een nog zwaarder starthek zou Geert compleet uitgeschakeld hebben...
En die klim: Gewoon harder trappen! Het is ten opzichte van de oude situatie 300% vooruitgang en het is een mooi beslissingspunt in de race (wat mij zelf helaas ook heeft genekt, maar ach!).
Ik ben zelf echter ook wel voorstander van een snack mogelijkheid. Er is vast wel een friet/hamburger-kar exploitant die een dagje er wil staan.
Vorig jaar kon men nog bij de pitch 'n putt-baan toileteren, dat mag nu niet meer omdat men er toen een aardig zooitje van heeft gemaakt. Logisch...