Dutch Fourcross Series 2007 Race 1 aftertalk

Fourcross wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Alle wedstrijdgerelateerde informatie is hier terug te vinden.

Moderator:Beheerders

jojo

Bericht door jojo » wo mei 09, 2007 7:54 pm

Dennis W. schreef:
Arnetteman schreef:
M@lphy schreef:SBG hoe zit het met de uitslagen?

Als je het nivo van SBF wilt halen dan...
Niet zo jammeren 8), kost gewoon wat tijd om e.e.a. te verwerken.
Maar ze staan online hoor.

Dacht dat we hiermee nog redelijk snel waren....
Ik was toch 9e?? :shock:

Bij die race voor de halve finales voor de junioren werd ik 2
Ik had er 2 achter mij gelaten, dus ik dacht dat ik niet laatste was en hier staat dat ik 11 ben? :shock:
halve finales junioren telt niet mee in de totaal uitslag denk ik. Vandaar dat je 11de bent.
keybone collector!!!

Dennis W.

Bericht door Dennis W. » wo mei 09, 2007 7:57 pm

jojo schreef:
Dennis W. schreef:
Arnetteman schreef: Niet zo jammeren 8), kost gewoon wat tijd om e.e.a. te verwerken.
Maar ze staan online hoor.

Dacht dat we hiermee nog redelijk snel waren....
Ik was toch 9e?? :shock:

Bij die race voor de halve finales voor de junioren werd ik 2
Ik had er 2 achter mij gelaten, dus ik dacht dat ik niet laatste was en hier staat dat ik 11 ben? :shock:
halve finales junioren telt niet mee in de totaal uitslag denk ik. Vandaar dat je 11de bent.
Ik heb wel minder punten, terwijl ik eigenlijk wel meer moest hebben.

Ik strijd niet om 1ste plek maar.. Het zou toch wel fijn zijn, want, ik was toch echt niet later gefinished.
Commencal Absolut 4X Team Replica

twentysixbiker

Bericht door twentysixbiker » wo mei 09, 2007 8:03 pm

oke chill de uitslagen zijn er :) ..
24e geworden van de 62 :roll: :proud:

boomer

Bericht door boomer » wo mei 09, 2007 11:43 pm

vreemd, ik had toch ook het idee dat ik beter had gereden!

in de race voor een plek in de halve-jeugd werd ik eerstes, en vervolgens in de halve finale 3e?

toch wel odd dat ik dan 9e's ben, maar misschien begrijp ik niet goed hoe het werkt? (waarom zouden mijn laatste 2 races niet meetellen?)

M@lphy

Bericht door M@lphy » do mei 10, 2007 9:37 am

Vreemd?

Ik zeg niks... de uitslagen staan online! ;)

@SBG; Moto verloop was ook wel leuk geweest als PDF ipv. enkel klassement. (waren we ook gewend bij SBF!)
RIDERS READY?

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » do mei 10, 2007 11:00 am

M@lphy schreef:Vreemd?

Ik zeg niks... de uitslagen staan online! ;)

@SBG; Moto verloop was ook wel leuk geweest als PDF ipv. enkel klassement. (waren we ook gewend bij SBF!)
Moto kan je volgende races verwachten. Ik moet even kijken of ik dat voor deze keer nog uit het wedstrijd prog. kan halen.

gr. Rinse
Whoop Whoop!

M@lphy

Bericht door M@lphy » do mei 10, 2007 3:05 pm

Hey Rinse,

Toppie joppieeeeeeeeeeeeeeee...

Infloto

Bericht door Infloto » do mei 10, 2007 7:07 pm

Voor het wedstrijdverloop hebben we een nieuw computerprogramma. Wanneer alles werkt zoals wij willen dat het werkt is dit het beste programma wat er bestaat. Echter; we kregen het programma een dag voor de wedstrijd en hebben slechts 1 keer kunnen proefdraaien. Dit werkte zonder meer goed.
Door onervarenheid met het programma hebben we tijdens de wedstrijd geen tussenstanden kunnen aanplakken (ook door een onwelwillende printer trouwens). Na de wedstrijd heeft het ons nog behoorlijk veel tijd gekost om de uitslagen helemaal goed te verwerken, vandaar dat we vrij laat waren met het publiceren van de uitslagen.
We doen onze stinkende best om voor de volgende races alle kinderziektes uit te bannen, tussenstanden te geven en de uitslag bekend te maken tijdens en direct na de races.

Tijdens de uitslagenverwerking zijn we zeer zorgvuldig te werk gegaan maar wanneer je nog vragen hebt over jouw persoonlijke uitslag dan kun je voor deze ene keer een mailtje sturen naar jos@bikepark.nl. Geef dan een gedetailleerde beschrijving van jouw idee m.b.t. jouw uitslag. Dan zullen wij dit nogmaals gaan uitzoeken.
Dit geldt alleen als je serieus het idee hebt per ongeluk benadeeld (of bevoordeeld) te zijn.
huh?

M@lphy

Bericht door M@lphy » do mei 10, 2007 10:17 pm

Huh?

:o

Mea Culpa...

Komt zo te horen wel goed Jos.
Ik draag wellicht dingen aan die andere rijders ook verwachten.

Zo'n heat verloop is gewoon leuk om te zien wie voor je of desgewenst achter je is geïndigd. Of je maatjes of concurrent.
RIDERS READY?

boomer

Bericht door boomer » za mei 12, 2007 9:24 pm

ik vind het toch wat gaar, tis niet dat je die halve finale voor niks meerijd 8)

maargoed, het pbtje wat ik kreeg: ik heb geen broer...

vandaag ff lekker geoefend, en het ging lekker :) ik kijk naar de volgende wedstrijd uit!

Plaats reactie