vraag over Sun Double wides
Moderator:Beheerders
-
heb een Sun double wide beetje kapotgereden;
probleem is dat de koppen van de spaken in de velg nog in een apart soort hulsje zitten, wat nu bij 1 spaak gebroken is wat tot resultaat had dat de spaak met kop door het gaatje werd getrokken...niet helemaal maar genoeg voor een flinke slag
zijn die hulsjes los te krijgen toevallig of iemand weet, of heeft iemand er een paar over?
zo niet is het pech, maar ik had niet verwacht een Double Wide zo snel naar de hel te rijden...heb er hooguit een stoeprandje mee genomen
alvast bedankt
probleem is dat de koppen van de spaken in de velg nog in een apart soort hulsje zitten, wat nu bij 1 spaak gebroken is wat tot resultaat had dat de spaak met kop door het gaatje werd getrokken...niet helemaal maar genoeg voor een flinke slag
zijn die hulsjes los te krijgen toevallig of iemand weet, of heeft iemand er een paar over?
zo niet is het pech, maar ik had niet verwacht een Double Wide zo snel naar de hel te rijden...heb er hooguit een stoeprandje mee genomen
alvast bedankt
-
Je kan wel bombproof velgen en naven hebben, maar als dat slecht ingevlochten is heb je nog niets. Een slecht ingevlochten 721 velg rij je sneller kapot van bijvoorbeeld een goed gespaakte 321zwartlicht schreef:al gefixed
maar die dude van de fietswinkel had dat nog nooit gezien met double wides
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
-
Rabelista schreef:Hulsje? je bedoeld denk ik een nippel?
neh de nippel zit in een hulsje die in het gaatje van de velg zit...deze was gebroken en trok dus de nippel door het gat van de velg heen
beetje dom systeem ook
kzag bij de verkoop een stel 24" double wides, maar ben nu niet echt meer positief erover
-
Marklesss schreef:Je kan wel bombproof velgen en naven hebben, maar als dat slecht ingevlochten is heb je nog niets. Een slecht ingevlochten 721 velg rij je sneller kapot van bijvoorbeeld een goed gespaakte 321zwartlicht schreef:al gefixed
maar die dude van de fietswinkel had dat nog nooit gezien met double wides
t lag zeker niet aan het spaken, dat kan ik wel goed...gewoon de constructie van de velg