welke bike voor dirt en street
Moderator:Beheerders
joew
ik rij al een tijdje bmx maar het ligt me niet echt. Dus ik zou nu willen dirten en streeten (vooral street) met een mtb het liefst met 24 inch wielen , voor en achterrem (want een beetje trail stuff zie ik wel zitten) en een geveerd vork (dit is het belangrijkste). ik had al een beetje zitten rond kijken op het internet en ik vond het volgende :
dmr rhythem is dit een beetje kwaliteit ?? ik mtb ook gwn dus ik weet er wel iets over en over bmx weet ik redelijk veel maar over dirt mtb niks. Verder hebben veel mensen het hier over "le toy" kunde dat hier in belgie kopen ?? want ik bestel geen fietsen over het internet (slechte ervaring ) .Ten laatste mijn budget is 1200 -1500 maar 1500 is echt max alvast bedankt
ik rij al een tijdje bmx maar het ligt me niet echt. Dus ik zou nu willen dirten en streeten (vooral street) met een mtb het liefst met 24 inch wielen , voor en achterrem (want een beetje trail stuff zie ik wel zitten) en een geveerd vork (dit is het belangrijkste). ik had al een beetje zitten rond kijken op het internet en ik vond het volgende :
dmr rhythem is dit een beetje kwaliteit ?? ik mtb ook gwn dus ik weet er wel iets over en over bmx weet ik redelijk veel maar over dirt mtb niks. Verder hebben veel mensen het hier over "le toy" kunde dat hier in belgie kopen ?? want ik bestel geen fietsen over het internet (slechte ervaring ) .Ten laatste mijn budget is 1200 -1500 maar 1500 is echt max alvast bedankt
Eenneu NS !? met Argyle!
Te verkrijgen @ www.sdgbikesports.com , Hij wil jou dolgraag helpen! hij heeft ook een werkplaats, maar die is bereikbaar na afspraak ( 100% te vertrouwen zie ''Consumenten ervaringen'' )
Groeten,
Daan
Te verkrijgen @ www.sdgbikesports.com , Hij wil jou dolgraag helpen! hij heeft ook een werkplaats, maar die is bereikbaar na afspraak ( 100% te vertrouwen zie ''Consumenten ervaringen'' )
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
-
- King Zeus @ DirtE19
kut, koop ik net een toy lees ik hier niets dan slechts...Steelhead Rider schreef:Heel het SDG-Team heeft ook weleens een 24 frame gebroken...sherlock schreef:Jij sloopt allesBiKeRbOi schreef:ik zou geen toy kopen, ze rijden lomp en schijnen snel te breken
dmr is wel chillHoeveelste frame en vork ben jij al mee bezig?
![]()
Mijn Toy 4 rijdt errrrruuuuuuug lekker
-
Nja, zal het wel een tijd uithouden hoor, die mensen rijden dan ook redelijk hardcoreKing Zeus @ DirtE19 schreef:kut, koop ik net een toy lees ik hier niets dan slechts...Steelhead Rider schreef:Heel het SDG-Team heeft ook weleens een 24 frame gebroken...sherlock schreef: Jij sloopt allesHoeveelste frame en vork ben jij al mee bezig?
![]()
Mijn Toy 4 rijdt errrrruuuuuuug lekker
man kijk is bij de links op deze site!!!!
vo street en dirt, 24, dmr, black market, da bomb, NS bikes. Maken vrijwel allemaal een crmo street-dirt frame. Crmo is wat zwaarder maar dan ook sterker, dit moet je weten als je bmx gereden hebt (meeste bmxen zijn uit crmoli)
Je hebt natuurlek nog andere merken met alu street-dirt bikes (cannondale chase, speci P , commencal absolut waar ik veel goede dingen van gehoord heb)
vo street en dirt, 24, dmr, black market, da bomb, NS bikes. Maken vrijwel allemaal een crmo street-dirt frame. Crmo is wat zwaarder maar dan ook sterker, dit moet je weten als je bmx gereden hebt (meeste bmxen zijn uit crmoli)
Je hebt natuurlek nog andere merken met alu street-dirt bikes (cannondale chase, speci P , commencal absolut waar ik veel goede dingen van gehoord heb)
- MTB Addict
123456
Je hebt ook nog Atomlab TrailPimp nice voor voor trial, street en dirt.
K–ST Acidrop hoort ook goed te zijn..
SUC6
Greetz N
K–ST Acidrop hoort ook goed te zijn..
SUC6
Greetz N
You dont need wings 2 fly...
ok bedankt het gaat de cannondale chase 3 worden ik heb gelezen da die een heel korte chainstay heeft (wa zalig is voor manuels, en ik hou voor van tamelijk vinnig frames ) tis wel alu maar zo nen zware street rider ben k nu ook ni en kmer een goede recensie van gelezen in 02 bikers + er woont op +- 10 km van ons nen officiele dealer van cannondale waar mijn pa de zijn oek eeft gekocht miss. krijg extra voorwaarden ( mij pa heeft wielen ter waarde van 300 euro voor 150 gad bij hem best wel handig
)
merci e

merci e
Ik heb een GT speedseries cruiser gehad. Die was ook geborsteld aluminium, maar uh.......loung act schreef:klopt , ik wou eerst singlespeed maar ik moet altijd een tijdje rijden voor ik spots tegen kom. en het is geborsteld aluminium en daar zie ge ook niet zo goed de krassen op
Krassen zie je wel degelijk