SS Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
Omdat de voorkant een klein beetje omhoog komt.....Hubert ! schreef:Zijn bahoofd- en zithoek gelijk gebleven?
De luie balhoofdhoek was wel erg lekker op mulzand,de fiets wil graag rechtuit.Het extra stuurwerk in de bochten viel mij reuze mee.
Ik had het wiel helaas geleent maar zit er aan te denken om er zelf een aanteschaffen zodat ik het iets vaker/beter kan uitproberen.
Op een rondje Amerongen beviel het in ieder geval goed.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- didadunlop
Ziet er vet uit die 96-er.. is dat een 26-er voorvork? Dan zal het verschil toch slechts minimaal zijn in vergelijking met 26-er?
(29-26)/2 is 1,5 inch geschat hoger. Dat is 3,81 centimeter. Hoeveel graden verschil zal dat maken?
(29-26)/2 is 1,5 inch geschat hoger. Dat is 3,81 centimeter. Hoeveel graden verschil zal dat maken?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
1 1/2 graad verschil inderdaad, dus dat gaat lekker rustig sturen, iets dat ik in heel veel gevallen als een voordeel zie.Frank Z schreef:Dat maakt ongeveer 1,5 graad uit (1 graad per inch). Vette ragbak trouwens, Tuig!
Bijkomend verschil is ook dat, als je je zadel nu weer correct op je BB afstelt, je bovenbuis een dikke centimeter korter geworden is.
- didadunlop
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Copy that, sir!!zen_pebble schreef:*wauw* Dat is echt een schitterende fiets.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
-
-
Verpakking: 10/10. Echt alles netjes met foam getaped. Slim verpakt. Echt klasse. Beschadigen tijdens transport zal zo'n fiets niet snel op deze manier.
Montage: 7/10. Alles wel moeten nalopen. Hoop boutjes zaten nog (te) los. Remmen zaten er opgeschroeft, dat was het dan ook wel =)
Ik ben een redelijk onhandige kluns, maar met een uurtje had ik een goed afgestelde fiets. Wel eerder vanalles los besteld, maar altijd alles ingeleverd bij de lokale fm om er een fiets van te maken. Maar geen issues. De onderdelen zijn allemaal prima, dus met een beetje geduld en goeie wil kom je een eind. Was eigenlijk het langste bezig de achterkant. Afstellen van de achterrem, hoeveel 'slack' moet er in de ketting zitten (Tsja, eerste singlespeed
). Frame is (weer) geweldig. Heb al een geared inbred, maar ik blijf het zulke ontzettende mooie frames vinden. Lekker hoekig.
Montage: 7/10. Alles wel moeten nalopen. Hoop boutjes zaten nog (te) los. Remmen zaten er opgeschroeft, dat was het dan ook wel =)
Ik ben een redelijk onhandige kluns, maar met een uurtje had ik een goed afgestelde fiets. Wel eerder vanalles los besteld, maar altijd alles ingeleverd bij de lokale fm om er een fiets van te maken. Maar geen issues. De onderdelen zijn allemaal prima, dus met een beetje geduld en goeie wil kom je een eind. Was eigenlijk het langste bezig de achterkant. Afstellen van de achterrem, hoeveel 'slack' moet er in de ketting zitten (Tsja, eerste singlespeed

Was wat ik bedoel :-qFry schreef:Je hebt 2 maal meer kans om een magic gear te vinden maar je zal nog altijd in veel gevallen een kettingspanner nodig hebben.ott schreef:
Zat even te denken maakt dat een kettingspanner niet overbodig?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst