Vaarwel toy :(

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » za mei 26, 2007 4:39 pm

Jup die adapter hebbik !
Wel kut dat men toy bij de local lbs staat om men wieltje te laten spaken.
Maar snap niet veel van die soort "kettingspanners" die je moet bevestigen op de dropouts :p

Vind het wel spijtig dat sommige mensen nu beginnen te twijfelen over een toy. Dit is zeker men bedoeling niet om de fiets " af te breken" , een toy is een GEWELDIG frame enz super geo , ik heb gewoon pech geloof ik.
En de reden waarom ik een Bitch heb genomen ? Wel aangezien men demo nu weg is zoek ik meer een all around fietsje die ook tegen een stoot in de bikeparks enz kan + betere all around geo.
En om een nieuwe toy te kopen was het budget veel te klein.
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » za mei 26, 2007 6:49 pm

Je moet eerst je wiel erin zetten, dan de kettingspanners op de as, vervolgens draai je 't wiel een beetje aan (niet zoveel dat ie vastzit) dan kan je vervolgens 't wiel verschuiven totdat de ketting goed gespannen is, als dit zo is kan je die kleine boutjes erin draaien en beweegt 't wiel niet....en inderdaad, ECHT spannen doen die dingen niet...

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » za mei 26, 2007 6:54 pm

Steelhead Rider schreef:Je moet eerst je wiel erin zetten, dan de kettingspanners op de as, vervolgens draai je 't wiel een beetje aan (niet zoveel dat ie vastzit) dan kan je vervolgens 't wiel verschuiven totdat de ketting goed gespannen is, als dit zo is kan je die kleine boutjes erin draaien en beweegt 't wiel niet....en inderdaad, ECHT spannen doen die dingen niet...
Bedankt !
Maar ze houde de zaak wel op zijn plek , en dat is wat telt :d:p
Maar ik ga wel SS rijden , zou ik hier problemen met krijgen ?
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » za mei 26, 2007 8:47 pm

thomasmb schreef:
Steelhead Rider schreef:Je moet eerst je wiel erin zetten, dan de kettingspanners op de as, vervolgens draai je 't wiel een beetje aan (niet zoveel dat ie vastzit) dan kan je vervolgens 't wiel verschuiven totdat de ketting goed gespannen is, als dit zo is kan je die kleine boutjes erin draaien en beweegt 't wiel niet....en inderdaad, ECHT spannen doen die dingen niet...
Bedankt !
Maar ze houde de zaak wel op zijn plek , en dat is wat telt :d:p
Maar ik ga wel SS rijden , zou ik hier problemen met krijgen ?
Nee, is juist puur voor SS gemaakt...(vind ik :lol:)

Plaats reactie