ik heb hulp nodig
Moderator:Beheerders
Kan iemand mij vertellen wat je het beste kunt doen met een bujet van 1000euro en geen fiets.
Ik heb dus 1000 euro en heb intresse in een mengeling van een dirt/street bike. Zoiets als de specialized p. series
Maar er zijn zoveel goeie bikes dat ik niet weet welke er het beste is.
kona, specialized, yeti, giant, ...
Kan iemand mij raad geven ??
thx
Ik heb dus 1000 euro en heb intresse in een mengeling van een dirt/street bike. Zoiets als de specialized p. series
Maar er zijn zoveel goeie bikes dat ik niet weet welke er het beste is.
kona, specialized, yeti, giant, ...
Kan iemand mij raad geven ??
thx
- MTB Addict
bike
Begin bij het kiezen van een goed leuk frame maat checken S, M, L , en dan de frame waar je zoveel mogelijk van af weet denk aan NS, P1, P2, Bravemachine, agent!bikes, 24bikes, chase1, en nog veel meer weet ik veel waar je van hou, wat ever you like.
en dan vervolgens rustig opbouwen met onderdelen naar jouw keus..
En weet 1 ding upgraden van je bike houd never nooit op!!!
SUC6
Cheers N
en dan vervolgens rustig opbouwen met onderdelen naar jouw keus..
En weet 1 ding upgraden van je bike houd never nooit op!!!
SUC6
Cheers N
You dont need wings 2 fly...
- MTB Addict
Ik heb een 2006 P2 (frame nagenoeg hetzelfde) en moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben. Sterk, licht en prima mee te spelen.Neo schreef:de Kona - 2007 Scrap en de Specialized P2 - 2007
Zijn mijn 2 liefste keuzens, heeft iemand ervaring met deze 2 ??
Ik ben +- 1 meter 70 cm, wat is dan de ideale grote voor een frame ??
Toen ik mijne haalde was ik ong. 1.80, ik heb een L. Als je niet meer groeit raad ik je een S aan denk ik, maar de beste manier is natuurlijk zelf voelen en daar je conclusie uit trekken.
Veel succes met zoeken!
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com