Een reetfiets op DP.Na zoveel van deze 23mm fietskes hier gezien te hebben vond ik deze ook wel de moeite om te posten.
Het is dat er wat anders voor mij onderweg is anders was deze echt het overwegen waard geweest.

Meer info over dit racemonster.
Moderator:Beheerders
*al gedaan door scottBLRacing schreef:.....
*90mm bracketspot met standaard industrielagers.
*mal klare passingen bij het bracket en balhoofdlager. Geen nabewerking meer nodig. Balhoofdlagers zijn standaard industrielagers.
*In de vorkbenen ingebouwde draadloze snelheidssensor.
*Niet nieuw maar wel begrijpelijk, 1.5" balhoofdbuis.
*Zeer strak zadelpen ontwerp.
*Interne kabelrouting.
...........
Dat ontwerp van de geintregreede Perdido was toch enkel voorbehouden voor enkele frame bouwers? Ik heb het overigens alleen bij Santos gezien.Steelboy schreef:Perdido...DeKerf's schreef:Gène schreef:Het word tijd dat Chris King met een mooie geintregreerde versie op de markt komt.
zoals een Perido?
Maar volgens mij staat CK ook al niet meer achter dat ontwerp.
Het wordt tijd dat de framebouwers gewoon weer eens standaard zaken, standaard laten...
Anders lees je even de website van trek. Kom je er zelf wel achter waaromcHoc schreef:Waarom begrijpelijk?? wat moet een reetfiets nou met een 1.5 balhoofd, het gros van de mtb's zijn daar niet mee uitgerust en de meeste mtb's hoeven dat ook niet, dus waarom een reetfiets wel??BLRacing schreef: *Niet nieuw maar wel begrijpelijk, 1.5" balhoofdbuis.
Er is geen enkele fabrikant geweest die dit allemaal in een keer toepast en ook in een keer op de markt brengt. Alle andere komen alleen met concepten of afgeleiden daarvan. Toegegeven maar dat zei ik al in mijn eerdere posting; veel bestaat al of is zeker niet nieuwTomG schreef:*al gedaan door scottBLRacing schreef:.....
*90mm bracketspot met standaard industrielagers.
*mal klare passingen bij het bracket en balhoofdlager. Geen nabewerking meer nodig. Balhoofdlagers zijn standaard industrielagers.
*In de vorkbenen ingebouwde draadloze snelheidssensor.
*Niet nieuw maar wel begrijpelijk, 1.5" balhoofdbuis.
*Zeer strak zadelpen ontwerp.
*Interne kabelrouting.
...........
*ook al gedaan door scott
*dat is wel leuk bedacht, nu hopen dat het over genomen wordt door de rest anders is het zinloos
*al gedaan door canyon, cube, en vast nog wel een aantal
*aero geintegreerde zadelpen, heel aantal, allemaal net weer anders, de oplossing van Look vind ik tot zover de beste maar is niet echt licht
*ook door bijna iedereen wel een keer gedaan
Niks nieuws dus, maar een leuke aanvulling.
Er zullen vast mensen zijn die hem mooi vinden, maar het is niet mijn ding, vooral de zadelpen vind ik lelijk.