A perfect day

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Mr Elsworth
A perfect day

Bericht door Mr Elsworth » ma jul 09, 2007 10:08 pm

Gisterochtend om 6:15 opgestaan en vertrokken.
Met rij- en kentekenbewijsverdampende snelheid (niet geflitst, hoop ik) richting Schoorl afgereisd. Daar om 7 uur het parcours opgegaan met de single. Was de tijdens eerste ronde de enige daar (volgens mij). Super weer, parcours voor mezelf, het reed lekker. Kon niet beter. Helaas was mijn bidon (voor het eerst in jaren) uit de houder gestuiterd. Uiteraard kwam ik er pas achter toen ik dorst kreeg. Een perfecte dag is pas perfect als ie de tweede ronde (nog steeds nog slechts twee medebikers tegengekomen) niet nog netjes midden op het pad lag! Aaah, dorst.
Na drie rondes een babbeltje met wat aardige bikers gemaakt (geen rare opmerkingen over de single gehoord) voldaan op weg naar huis.
Op de terugweg bleven alle sleurhutten op de rechterrijbaan (heus!)
Na een doesje, broodje, tukje komt een maat langs die vraagt of we nog even mee gaan fietsen. Uitfietsen op de BMX (a.k.a. kleine single speed) leek me wel wat. Uurtje getourd in de zon, terrasje gepakt, biertje(s) genoten.
Bij thuiskomst komt de buurman z'n huis uitzetten met en kartonnen doos met een wel heel bekende omvang. "Mooi dat ik je zie, deze heeft de koerier vrijdag nog afgeleverd en ik heb je nog niet eerder getroffen. Deze is voor jou, denk ik. Weer een freempje besteld, zeker " .
That's my perfect day!!!
Sorry, kon dit niet voor me houden :D .

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di jul 10, 2007 9:38 am

Haha! soms valt alles op zijn plek!

Wat voor freem is het?
Ich Heisse Super Fantastisch!

didadunlop

Bericht door didadunlop » di jul 10, 2007 11:26 am

Klinkt inderdaad als een goede dag...:D

Hmm ik ga zometeen weer even een rondje doen op de single. Het weer is hier echt lekker.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

wictor

Bericht door wictor » di jul 10, 2007 11:45 am

Gisteren de nieuwe Tribal (zij is niet single, zal ze ook nooit worden :D ) uitgelaten op genoemd parcours. En warempel: volgens mij heb ik maar 2x geschakeld. Hmmmmmm........

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » di jul 10, 2007 12:12 pm

didadunlop schreef:Klinkt inderdaad als een goede dag...:D

Hmm ik ga zometeen weer even een rondje doen op de single. Het weer is hier echt lekker.

Bedankt...namens alle mensen die gewoon wél te werken hebben... :x

dré

Bericht door dré » di jul 10, 2007 1:02 pm

wictor schreef:Gisteren de nieuwe Tribal (zij is niet single, zal ze ook nooit worden :D ) uitgelaten op genoemd parcours. En warempel: volgens mij heb ik maar 2x geschakeld. Hmmmmmm........
In het verzet van de foto? Dan van 44/11 naar 32/16 mag ik hopen voor de aspirant-ss-kampioen 2007 want als het naar 44/13 was ga jij get worden.......

wictor

Bericht door wictor » di jul 10, 2007 4:40 pm

Wel een paar tandjes lichter, hoor. ;)

Naar mijn gevoel maakt het niet uit of ik Schoorl op de FS of SS rij... gaat naar mijn idee even hard. Let wel: ik ben te belazerd/ongeïnteresseerd om m'n tijd te klokken. Stop toch altijd om ff naar de zee te kijken. ;)

didadunlop

Bericht door didadunlop » di jul 10, 2007 5:41 pm

Nah Kerfs ik zal je even opbeuren:

Mooi weer, lekker hard klappen over de korte route. Op 2 km voor het einde van het off-road stuk breekt er ineens een wolkbreuk los met bliksem en HEEL VEEL regen...Binnen 5 minuten alles doorweekt en een grote modderpoel..:D

Toch even lekker gefietst. Nu schijnt de zon hier ondertussen weer..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » di jul 10, 2007 8:47 pm

didadunlop schreef:Nah Kerfs ik zal je even opbeuren:

Mooi weer, lekker hard klappen over de korte route. Op 2 km voor het einde van het off-road stuk breekt er ineens een wolkbreuk los met bliksem en HEEL VEEL regen...Binnen 5 minuten alles doorweekt en een grote modderpoel..:D

De Almachtige straft onmiddelijk. U krijgt wat u toebehoord. Net 2,5 uur lekker droog gereden. Wel tamelijk fris aan t worden nu....

didadunlop

Bericht door didadunlop » di jul 10, 2007 9:41 pm

Ik word in ieder geval met u aangesproken..:D

Voor de rest heb ik me prima vermaakt. Gij ook zo te lezen. Misschien morgen weer als de regengoden mij gunstig gezind zijn.

Mr Elsworth

Bericht door Mr Elsworth » di jul 10, 2007 9:46 pm

Xircuit schreef:Haha! soms valt alles op zijn plek!

Wat voor freem is het?
Inderdaad, zeldzaam lekkere dagen.
Het freempje is een Slingshot Ripper (wordt overigens geen single maar 2x9). Wilde zo'n ding wel weer eens berijden. Een leuk geval. Nou maar hopen dat het staalkabeltje niet knapt.
wictor schreef: Naar mijn gevoel maakt het niet uit of ik Schoorl op de FS of SS rij... gaat naar mijn idee even hard. Let wel: ik ben te belazerd/ongeïnteresseerd om m'n tijd te klokken. Stop toch altijd om ff naar de zee te kijken. ;)
Dat valt mij inderdaad ook op. FS, Hardtail of Single, het maakt eingelijk niet veel uit voor de tijd. Ik klok ook niet dus wie weet is het gewoon wishfull thinking. En ook ik stop vaak even om de zee te zien (eilander he, dan heb je toch wat met de zee). Kan iemand trouwens ook even paar bommen op dat schuwlelijke veel te dure windmolen park gooien ;)
DeKerf's schreef: Bedankt...namens alle mensen die gewoon wél te werken hebben... :x
Hmmm, dus jij spiekt ook wel eens op het werk op het forum. Ben ik in ieder geval niet de enige :lol:

Plaats reactie