frame in 2
Moderator:Beheerders
hey ik heb een felt kader en is in 2 gebroken ik heb hem laten lassen maar ik heb een vraag kun je met een gelaste vering nog dirt jumpe ?
- didadunlop
en gooi er ook maar een zwik foto's tegenaan.wat is er nou precies kapot, door wie is het gelast, hoe is het kapot gegaan, hoe oud is het frame, oftewel beetje meer info.
alles leuk en aardig maar ik denk dat je er het beste vanuit kunt gaan dat een en ander nu rommel is. Of je moet met hittebehandelingen nog wat gedaan hebben. Maar dat zal gezien je post wel niet het geval zijn.
tevens is het wel belangrijk om te weten hoe het gelast is. Tig/Mig/Mag/autogeen/electrode... Dat bepaalt ook wel de kwaliteit. Als het met electrode is gedaan denk ik dat er meer weggefikt is dan mooi gerepareerd.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Bij voorbaat kun je rustig stellen dat dirten met een gelast frame levensgevaarlijk is, ongeacht de manier waarop het gelast is. Niemand zal het je aanraden omdat het ieder moment weer kan breken. Een frame is simpelweg niet gemaakt om op een "wreemd" punt weer aan elkaar gelast te worden, laat staan zonder warmte behandeling. Het is nik's voor nik's op die plek gebarsten, dus komt er veel spanning op de las te staan. Je kan er donder op zeggen dat het frame op die plek weer gaat scheuren.
Aan de muur hangen dat ding en een nieuwe kopen lijkt mij hier het meest logische antwoord.
Aan de muur hangen dat ding en een nieuwe kopen lijkt mij hier het meest logische antwoord.
Benja1992,Djamgils schreef:sow wat een uitgebreide info, daar moet ik ff over nadenken voordat ik iets zinnigs kan zeggen...
En geef nu eens een keer echt wat info.
Zoals al meerdere users aangeven, kunnen we hier totaal niks mee. Als jij geen achtergrondgegevens geeft, waaronder foto's, informatie over de breuk, wáár de breuk plaatsvindt en op welke wijze, dan kunnen wij je ook niet helpen.
Probeer het maar in een nieuw topic...