"SoliD Shore" // MET MOVIE // MET PIC
Moderator:Beheerders
absest:
jij bent hier de enige die ligt te schelden en te doen en iedereen af te kraken... en dan moet je ff nodig zeggen dat 15 jarige pubers onzin zitten rond te strooien op een forum wat al een grote onszin is zoals je schrijft. Als je dat vind, ga je toch om je eigen forum van team solid.
Ik vind niet dat de stichters van DP dit nodig hebben, denk even na: je mag gratis van hun gebruik maken van hun forum! Dus lijkt me enig respect naar hun toe ook wel een beetje normaal...
jij bent hier de enige die ligt te schelden en te doen en iedereen af te kraken... en dan moet je ff nodig zeggen dat 15 jarige pubers onzin zitten rond te strooien op een forum wat al een grote onszin is zoals je schrijft. Als je dat vind, ga je toch om je eigen forum van team solid.
Ik vind niet dat de stichters van DP dit nodig hebben, denk even na: je mag gratis van hun gebruik maken van hun forum! Dus lijkt me enig respect naar hun toe ook wel een beetje normaal...

als je even simpel kijkt en rekent, zie je als je tot op de bodem dropt dat hij max. 8 a 9 meter is.
Zou zeggen laat een filmpje zien dat je hem tot onder dropt en je bent de man van het forum en springt een drop van 8 a 9 meter, dan nog spring je hoger dan menig ander forum lid. Nee ben geen 15 jarige jongen, ik ben iemand die liever hard over een downhillparcours biked!
al dat gezeur.....
keybone collector!!!
Inderdaad, dus ik ga geen toestemming vragen aan iemand maar ik doe er een fijn slot op en die gooi ik mÃnstens 15 meter naar beneden met een flatdrop, maar niet nadat die sleutel een Superman achterste voren heeft gedaan gecombineerd met een no-feeter én een nose-eater....jojo schreef: al dat gezeur.....
Heel DP mag dan vol zitten met 15 jarige puisterige ventjes die lopen te zieken, maar zij leren het van die zogenaamde ouderen....
Dááág