Stond op MTB-News.de en Köln is qua afstand ook nog een keer aantrekkelijker voor een dag.
Moderator:Beheerders
... voor Duitse begrippen.Steelboy schreef:Tis toch echt een 4X... ook zijn er XC wedstrijden, dan dan weer wel. En het is op zaterdag zodat het ook te combineren is met de MDC een dag later (ligt niet eens zo heel ver uit elkaar)
Ik heb me via de website aangemeld (~ week geleden), geld overgemaakt (IBAN+BIC online laten berekenen met "IBAN-Rechner" a.h.v. Bankleitzahl en Kontonr.) en kreeg vandaag een bevestiging per mail.Wicked DJ schreef:Ik heb me gewoon via de website (formulier) ingeschreven. Was dat een handige zet, of kan ik beter via een andere weg (directe e-mail) mezelf aanmelden?
Ik heb me wel aangemeld, maar kreeg tot nu toe in het geheel geen bevestiging en instructies per mail, vandaar.Cheeta schreef:Ik heb me via de website aangemeld (~ week geleden), geld overgemaakt (IBAN+BIC online laten berekenen met "IBAN-Rechner" a.h.v. Bankleitzahl en Kontonr.) en kreeg vandaag een bevestiging per mail.
En zo denken hun er ook over, als je op een andere manier wilt betalen is het wel zo netjes dat in een mail aan te geven.Wicked DJ schreef:Ik heb me wel aangemeld, maar kreeg tot nu toe in het geheel geen bevestiging en instructies per mail, vandaar.Cheeta schreef:Ik heb me via de website aangemeld (~ week geleden), geld overgemaakt (IBAN+BIC online laten berekenen met "IBAN-Rechner" a.h.v. Bankleitzahl en Kontonr.) en kreeg vandaag een bevestiging per mail.
Denk ook dat het nog wat kort dag is om het geheel voor zaterdag in orde te hebben.
Er werd hier al aangegeven dat je ook ter plaatse kon betalen, dus daar ging ik ook een beetje van uit, maar een simpele bevestiging van de aanmelding had al leuk geweest
En nou maar hopen dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn. Om nou weer weg te spoelen op een wedstrijd is ook weer zo wat
Ik had na aanmelding via het formulier een e-mail verwacht met instructies, maar die blijft dus tot op heden uit.Pieter en zijn V10 schreef: En zo denken hun er ook over, als je op een andere manier wilt betalen is het wel zo netjes dat in een mail aan te geven.
the "leppe deponie" doesn´t have any adress. so you have to adjust your navi to the city "engelskirchen", after that you have to follow the signs to the city "lindlar" and know you will get enough signs "leppe deponie".