ik denk dat ik hem ga kope maar waar kun je die kopen + waar kan je die best kopen ik heb gezien op de site van commencal en daar staat op dat dit de dealers zijn van commencal maar zijn er geen dealers in de regio van antwerpen zo niet wat is de beste winkel dit zijn de dealers van op die site :
- Brussel : cycles imp sprl
- Brussel : fun bikes
- Brussel : km 10
- Braine L'alleud : Koob sa
- tubize : Probike Tubize
- Herve : cyclevasion
- Hingeon : La maison du 2 Roues
- Leers-Et-Fosteau (thuin) : MJ cycles
- Bastogne : Jimmy cycles
- Marche en Famenne : Boudoux sport
- chaussée N/Dame Louvignies : Bike service
- tournai : clement cycles
commencal max max
Moderator:Beheerders
-
Om eerlijk te zijn, ik ken geen van allen, zitten allemaal in wallonië.
Enige tijd geleden zou ik je doorverwezen hebben naar commencal nederland, maar ik geloof dat die ondertussen ook gestopt zijn met invoeren.
Als je in Kontich een ietwat degelijke fietsenmaker hebt waar je evt. al klant bent, zou ik daar eens aankloppen met de adresgegevens van Commencal. En dan de situatie even uitleggen. Zo heb ik ook al een paar fietsen / onderdelen gekocht bij mijn fietsenmaker.
En anders, via internet bestellen kan je bij www.atoubike.com.
Enige tijd geleden zou ik je doorverwezen hebben naar commencal nederland, maar ik geloof dat die ondertussen ook gestopt zijn met invoeren.
Als je in Kontich een ietwat degelijke fietsenmaker hebt waar je evt. al klant bent, zou ik daar eens aankloppen met de adresgegevens van Commencal. En dan de situatie even uitleggen. Zo heb ik ook al een paar fietsen / onderdelen gekocht bij mijn fietsenmaker.
En anders, via internet bestellen kan je bij www.atoubike.com.
SATAN! Of zoiets