Toen kon de trip van The Filthy Crew Freeriders beginnen en iedereen was dan ook laaiend enthousiast ondanks de slechte weersvooruitzichten

onderweg kwamen we VEEL hout tegen waar de Crew veel obstakels mee zou kunnen maken

Nog geen 1.5 uur onderweg,moesten een aantal van de crew al een plas pauze houden, dus dan maar gelijk iedereen

Aangekomen in Winterberg was het nog steeds slecht weer maar dat is geen enkel probleem voor de Crew een beetje regen en modder houd ons niet tegen

We besloten eerst naar het hotel te gaan om daar eerst in te checken en onze spullen te bergen alvorens we zouden gaan rijden.
Toen dat gebeurd was zijn we terug naar het park gereden om daar flink los te gaan
SLOPESTYLE AREA

DOWNHILL

De eerste mannen, Yves Gille en Martijn terug bij de bus

Even later kwam de rest ook aanzetten,Kevin Frans Kristoff Thomas(in de bus)
Even nog een paar mooie posershots maken koud of niet koud de Crew wil altijd wel even poseren

eenmaal in het hotel was het tijd voor een douche, het zwembad en de sauna waanrna we ons gingen voorbereiden op een avondje gezelligheid die al in het hotel begon

De eerste pinten begonnen al te werken

Ergens in een Bar/Dancing gearriveerd kon het feest beginnen

Na een lange nacht feesten (4.30 uur) was het tijd om te gaan slapen.
Om 10.00 uur was er een lekker ontbijt.
De 2e dag winterberg
Na het ontbijt weer lekker omkleden voor de 2e dag rijden in slecht weer

Helaas geen action pics nou ja deze misschien dan........

Wel nog wat leuke posers gemaakt

Weer omkleden in die kou

Alle fietsen en gear weer ingepakt

de laatste maaltijd bij BIG MOUNTAIN American Roadhouse Bar&Grill om daarna te vertrekken naar huis

Op de terugweg even gestopt omdat we verkeerd waren gereden dus tijdens het overleggen hoe we zouden rijden nam Thomas nog even de tijd om een "zonnedans" te doen voor de rijders die er na ons zouden zijn zodat zij mooier weer zouden hebben als wij

That's All Folks
Jongens het was echt te gek,ik heb me grandioos geamuseerd
Thanx Filthy Crew Freeriders ik zie al uit naar de volgende Filthy Trip