zomer 2007 en de kwaliteit van de paden

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
didadunlop
zomer 2007 en de kwaliteit van de paden

Bericht door didadunlop » di aug 14, 2007 1:19 pm

we weten allemaal wat voor een weer het is geweest deze zomer. Veel regen.

Ik merk echter wel dat de kwaliteit van veel routes beter is. Veel plekken waar het normaal zo droog is dat het een bak los zand is zijn bijna hardpack (afgezien van de schade door motorcrossers die alles omploegen). Bij ons zijn de paden in veel betere conditie dan vorig jaar rond deze rijd. en dat is natuurlijk alleen maar goed vind ik zelf..:D

Ik denk zelf dat de regen de grond veel steviger heeft gemaakt/gehouden waardoor er minder gesloopt wordt. Tevens zal het slechte weer meer mensen van de fiets hebben gehouden.

Hoe zien jullie dat?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

BOSS
Contacteer:

Re: zomer 2007 en de kwaliteit van de paden

Bericht door BOSS » di aug 14, 2007 3:14 pm

didadunlop schreef:

Ik denk zelf dat de regen de grond veel steviger heeft gemaakt/gehouden waardoor er minder gesloopt wordt. Tevens zal het slechte weer meer mensen van de fiets hebben gehouden.

Hoe zien jullie dat?
moet je eens een keer hier op Schoorl komen rijden :lol: :lol:
Er ligt g#dverd*mme meer zand dan op het strand.

Afgelopen zondag nog een rondje Schoorl Plus gedaan, ik moest in sommige afdalingen meetrappen anders viel ik stil :oops:

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Hubert !

Bericht door Hubert ! » di aug 14, 2007 9:32 pm

BOSS schreef:ik moest in sommige afdalingen meetrappen anders viel ik stil :oops:

dussssssss©

Hahaha, is me een aantal keren overkomen. Ik moet er altijd erg om lachen.
"Onze afdalingen in NL?" "Je moet bij blijven trappen anders haal je het eind van de afdaling niet fietsend" :)

revis

Bericht door revis » wo aug 15, 2007 8:51 am

didadunlop schreef: Bij ons zijn de paden in veel betere conditie dan vorig jaar rond deze rijd. en dat is natuurlijk alleen maar goed vind ik zelf..:D

Mss moeten we eens op "jullie paden" komen rijden ? ;)

Grtz revis

Crash

Bericht door Crash » do sep 06, 2007 5:07 pm

yeah net als hier in de loonse drunense duinen.
in een zandbak is het nog minder mul echt alles is verrot gereden.
zal voornamelijk wel komen door die tjappies op huurbikes die niet omhoog kunnen klimmen en bij elke afdaling of bocht volle bak gaan remmen.

Plaats reactie