jumpkoorts

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
umf fucker
Contacteer:
jumpkoorts

Bericht door umf fucker » do aug 02, 2007 11:48 am

kheb een tijdje terug een harde val meegemaakt waardoor ik een tijdje niet heb kunnen rijden :( ze zijn me toen komen halen met de ziekenwagen en zijden dat ik veel geluk had gehad want dat ik door miss 2 centimeter meer doorgebogen te hebben met mn hoofd mn ug had kunnen gebroken zijn... :shock: .... en nu ben ik ongeveer hersteld maar ik durf geen jumps meer te pakken uit angst dat ik nog is zal vallen :( :( :(
weet iemand hoe ik mijn angst kan overwinnen ?
ride & smile bitches....ride & smile
http://web.mac.com/dirtjumps/iWeb/resid ... elkom.html

Derek Himself

Bericht door Derek Himself » do aug 02, 2007 12:01 pm

nou... ik ben een tijdje geleden ook echt vlink hard op me snufert gegaan en toen had ik ook iets van shit.. maar je moet gewoon weer rustig beginen en niet geljik te extreem doen denk ik... tenminste zo werkte het bij mij

hoop dat je er wat aan hebt
Eastern Shovelhead
Brave machine 22 met DJ1

umf fucker
Contacteer:

Bericht door umf fucker » do aug 02, 2007 12:02 pm

thx

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » do aug 02, 2007 3:12 pm

umf fucker schreef:thx
Heb mijn scheenbeen verbrijzeld , is nu gevult met een hoop titanium en al die dingen. Ik heb ook hetzelfde gehad als jij ( wel nog durven biken , maar niet al te groten , en altijd denkek dat je gaat vallen) ik raad je gewoon aan door chill terug te beginnen , alles op zijn gemak en op die manier je gebrek aan zelfvertrouwen bij te vullen. Lukt wel hoor !
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do aug 02, 2007 6:02 pm

Heey
Ik heb een neppe knieschijf.
En ik ben gewoon weer verder gegaan, helm op uiteraard en die shit.
En ik ben er gewoon weer.
Gr.

SketchyB
Contacteer:

Bericht door SketchyB » do aug 02, 2007 6:57 pm

Ik ben in les Gets vrij hard onderuit gegaan. Daar heb ik een verneukte pols aan overgehouden, maar omdat ik toen vrij lang niet heb kunnen rijden ging ik de volgende keer weer op mijn bek in champery. Ik heb zelf ook een beetje jump-angst gekregen van al deze crashes, maar denk dat als je het gewoon rustig aan weer oppakt... dan lukt het best wel weer om op niveau te komen.

umf fucker
Contacteer:

Bericht door umf fucker » do aug 02, 2007 8:08 pm

ja :) ik zal niet meteen de meeeegajumps pakke :lol:

den_Willy

idd

Bericht door den_Willy » za aug 04, 2007 11:31 pm

Ik heb nu nog niets meegemaakt enkel dan dat ik nu een blessure aan men pols heb van een val op een dualrace, merja. Wat ook heel belangrijk is is dat als je nu nog eens valt dat je je niet aanstelt maar dat je direct op je fiets kruipt en die jump direct opnieuw doet, anders ga je echt schrik blijven hebben/schrik groter laten worden.

umf fucker
Contacteer:

Bericht door umf fucker » zo aug 05, 2007 6:22 pm

je niet aanstellen is wel moeilijk als je niet kan bewegen en effe niet ademen ;) 8)

den_Willy

weet ik

Bericht door den_Willy » zo aug 05, 2007 7:18 pm

dat is zo. Maar kheb eens een jump genomen waarvan de landing zowat drie meter diep was. Kwas verkeerd begonnen en ik kwam schuin over de landing...vrije val van drie meter(als je de hoogte van de sprong niet meetelt) recht op men schouder. Dan had ik ook veel schrik en pijn natuurlijk, maar ik had net niks gebroken en men oom heeft me dan gezegd terug op mijn fiets te springen en de jump terug te nemen. Ik dank die man elke keer als ik ga fietsen want ik had heeel veel schrik toen ik die terug nam, maar minder erna. Volgende dag heb ik hem nog een paar keer gesprongen. Leren is vallen en opstaan, natuurlijk is iets breken wel veel erger als een kleine val. Ik heb het over de kleine valletjes h, als je iets breekt zou ik ook niet direct terug op mijn fiets springen

mtberdaan

Bericht door mtberdaan » za aug 18, 2007 3:23 pm

ik heb het zelf niet mee gemaakt ofzo, maar ik denk dat ik eerst maar is op tafels zou beginnen net als ik nu doe als beginende dirter ;)

ColinStoltzLTD

Bericht door ColinStoltzLTD » za aug 18, 2007 7:43 pm

ZODRA je hard bent gevallen w88 METEEN weer de zelfde bult pakken tenzij je hele erge pijn hebt... en anders als je weer revalideerd bent meteen weer op de pedalen gaan staan en hoppakee!!

CONQUER YOUR FEAR !
tijd is relatief..

Plaats reactie