NK Fourcross op 26 augustus 2007
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Prijzen voor deelname:
- Summer race, losse wedstrijd: € 17,50
- Summer Race, reeds ingeschreven én betaald voor de gehele Cup: € 0,00
- NK 4X, alleen licentiehouders: € 0,00
- Slopestyle: € 7,50
Doe je aan het NK mee, dan dien je je in te schrijven voor de Summer Race.
Heb je je bijvoorbeeld ingeschreven voor de hele cup bij de eerste wedstrijd, en heb je een licentie van de KNWU, dan ding je automatisch mee naar de titel Nederlands Kampioen.
- Summer race, losse wedstrijd: € 17,50
- Summer Race, reeds ingeschreven én betaald voor de gehele Cup: € 0,00
- NK 4X, alleen licentiehouders: € 0,00
- Slopestyle: € 7,50
Doe je aan het NK mee, dan dien je je in te schrijven voor de Summer Race.
Heb je je bijvoorbeeld ingeschreven voor de hele cup bij de eerste wedstrijd, en heb je een licentie van de KNWU, dan ding je automatisch mee naar de titel Nederlands Kampioen.
- Arnetteman
Mededeling voor iedereen die vandaag en morgen komen trainen op zowel de fourcrossbaan als het slopestyle parcours.
Informeer bij Martijn en Sander (allebei aanwezig vandaag en morgen) OF je kunt rijden, WAAR je mag rijden en waar je rekening mee moet houden.
We willen de banen zondag in topconditie klaar hebben.
Sommige delen kunnen nog een beetje nat zijn vanwege wat regen dat we deze week gehad hebben. Deze delen kunnen kapot gereden worden en het zou ons alleen nog maar meer werk kosten om een en ander weer te repareren.
Dus hou hier rekening mee en informeer bij de baancommissarisen.
Alvast hartelijk dank voor jullie begrip en medewerking.
Floris - Team SBG
P.s. graag tot morgen en overmorgen!!!
P.s. 2: zaterdag komen is prima, echter, overnachten met tent bij de baan is verboden. Alleen campers toegestaan. Er worden legertenten geplaatst morgen. Overleg morgen met de crew of en waar je mag gaan slapen als je dat wilt.
Informeer bij Martijn en Sander (allebei aanwezig vandaag en morgen) OF je kunt rijden, WAAR je mag rijden en waar je rekening mee moet houden.
We willen de banen zondag in topconditie klaar hebben.
Sommige delen kunnen nog een beetje nat zijn vanwege wat regen dat we deze week gehad hebben. Deze delen kunnen kapot gereden worden en het zou ons alleen nog maar meer werk kosten om een en ander weer te repareren.
Dus hou hier rekening mee en informeer bij de baancommissarisen.
Alvast hartelijk dank voor jullie begrip en medewerking.
Floris - Team SBG
P.s. graag tot morgen en overmorgen!!!
P.s. 2: zaterdag komen is prima, echter, overnachten met tent bij de baan is verboden. Alleen campers toegestaan. Er worden legertenten geplaatst morgen. Overleg morgen met de crew of en waar je mag gaan slapen als je dat wilt.
- Arnetteman
Nee, vandaag geen regen gehad.
Voorspellingen zijn voor morgen goed, droog, half bewolkt.
Zondag: de ene site zegt droog, de andere kans op regen.
Maar de windvoorspellingen zijn Noord 2.....valt mee dus.
Morgen is de crew van SBG de hele dag bezig met opbouwen en klaarmaken van het terrein voor zondag.
Beetje extra hulp is natuurlijk altijd van harte welkom.
Dus wil je je handen wel even laten wapperen naast het trainen, meld je dan bij de crew, altijd wel wat te doen.....BEDANKT!!!
Voorspellingen zijn voor morgen goed, droog, half bewolkt.
Zondag: de ene site zegt droog, de andere kans op regen.
Maar de windvoorspellingen zijn Noord 2.....valt mee dus.
Morgen is de crew van SBG de hele dag bezig met opbouwen en klaarmaken van het terrein voor zondag.
Beetje extra hulp is natuurlijk altijd van harte welkom.
Dus wil je je handen wel even laten wapperen naast het trainen, meld je dan bij de crew, altijd wel wat te doen.....BEDANKT!!!
Copy that NS is zelfs gedropt door een gastje op een BMX, gruwelijk, 'k wordt oudCr!p schreef:Vandaag zijn alle lijnen van de slopestyle gereden! Inclusief die dikke dirt lijn van drie!!! Er ligt nu ook nog een gruwelijk erxtra North Shore stuk bij boven! Dus komt dat zien.... en rijden!
Hopelijk voor jou tot zondag

ik-was-even-vergeten-hoe-die-heet deed ff een vette 360:

-
- Contacteer:
Heb een aantal foto's online gezet:
http://members.home.nl/vanderlaan/xKOTHGroningen260807
http://members.home.nl/vanderlaan/xKOTHGroningen260807
junioren race kater
Voor de junioren was het wel wat erg snel afgelopen.
Volgende keer het inschrijfgeld verlagen zou wel redelijk zijn .
Volgende keer het inschrijfgeld verlagen zou wel redelijk zijn .
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
GASTEN!
het was echt TOP gisteren! goed geregeld allemaal! volgende keer alleen een slopestyle zonder de fourcross erbij!
foto's die door firefox zijn gemaakt:
klik hier voor de link
TOP!
tot de volgende keer!
erg mooie sfeer foto al zeg ik het zelf

het was echt TOP gisteren! goed geregeld allemaal! volgende keer alleen een slopestyle zonder de fourcross erbij!

foto's die door firefox zijn gemaakt:
klik hier voor de link
TOP!
tot de volgende keer!
erg mooie sfeer foto al zeg ik het zelf

TS
-
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Was een gaaf dagje !
De 4x was ERG snel, de kwali's was ik doorgekomen maar, in de 16e stond ik ineens in dezelfde heat als Twiggy, onvoorstelbaar hoe hard dat weg ging ! Was wel het snelste treintje waar ik ooit in gezeten heb.
Vond het een hele persoonlijke overwinning dat ik ze nog tot halverwege uberhaupt nog in beeld heb gehouden... 
Ik vond de slopestyle wel erg tof om te zien, sterker nog na gezien hebben hoe hard dat gaat, volgende keer ga ik gewoon meedoen
Brakke picsás komen nog !
De 4x was ERG snel, de kwali's was ik doorgekomen maar, in de 16e stond ik ineens in dezelfde heat als Twiggy, onvoorstelbaar hoe hard dat weg ging ! Was wel het snelste treintje waar ik ooit in gezeten heb.

Hoe ver ben je dan wel niet gekomen Christiaan ?Christiaan schreef:Ik wilde net voorstellen, GEEN slopestyle de volgende keer, hoef je niet te wachten voor de 4X omdat de slopestyle er tussendoor moet
Ik vond de slopestyle wel erg tof om te zien, sterker nog na gezien hebben hoe hard dat gaat, volgende keer ga ik gewoon meedoen

Brakke picsás komen nog !
-
- Contacteer:
Fujitsu Siemens Computers King of Slopestyle
hey mensen, Groningen was gister echt top. De finales van de 4X waren super en het Slopestyle event was helemaal geweldig, gekkenhuis!
En volgen jaar wordt het alleen maar beter! Ik ben foto's op www.pinkbike.com aan het zetten bij Dirtjumping. je kunt zoeken op land en plaats dus dan vind je het wel. 
[/quote]

[/quote]