aaight
Moderator:Beheerders
-
ColinStoltzLTD

Laatst gewijzigd door ColinStoltzLTD op ma sep 17, 2007 2:10 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
tijd is relatief..
www.riag.nl
heb jij niks anders te doen, dan naakt te poseren op dp.
Volgens mijn zijn er meer mannen dan vrouwen op dp(niet kwaad bedoelt!) , dus waar denk jij dan aan?
welkom in 2007
heb jij niks anders te doen, dan naakt te poseren op dp.
Volgens mijn zijn er meer mannen dan vrouwen op dp(niet kwaad bedoelt!) , dus waar denk jij dan aan?
welkom in 2007
-
ColinStoltzLTD
Re: DIT DOET NIEMAND MIJ NA
Durven?ColinStoltzLTD schreef:Wie durft zichzelf net zo voorschut te zette als mij ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
zhb_joshua
al dat gezaag hier!
't is toch grappig? ik zeg repsect.
niemand die dit nadoet, maar wel zaagt dat het dom is..jullie hebben dan ook maar een saai leven op internet zu, ik bedoel, dit is entertainment en jullie willen het niet.
Je kan toch eens andere foto's posten dan van je vélo of uw parcours zeker?
't is toch grappig? ik zeg repsect.
niemand die dit nadoet, maar wel zaagt dat het dom is..jullie hebben dan ook maar een saai leven op internet zu, ik bedoel, dit is entertainment en jullie willen het niet.
Je kan toch eens andere foto's posten dan van je vélo of uw parcours zeker?
Re: DIT DOET NIEMAND MIJ NA
Misschien niet na (ik i.i.g. niet, wil ik de mensheid niet aandoen), maar iemand ging je al wel voor:DIT DOET NIEMAND MIJ NA

-
DutchGeert
-
jw@helmtrails
- Contacteer:
-
ColinStoltzLTD
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
Wie is hier nu zwakzinnig, je kan niet eens de humor hiervan inzien.Plip schreef:ik heb 2 hele mooie paarden in de achtertuin staan. daar pas je mooi bij!
dat je zo ongeloofelijk zwakzinnig bent, en behoorlijk maatschappijvreemd bent, is je eigen probleem, maar val ons daar niet mee lastig.
Ga lekker zelf tussen je paarden staan zwakzinnige aap.
Laatst gewijzigd door Jop @ Team SoliD op ma sep 17, 2007 1:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
dual suspension koning
-
ColinStoltzLTD
Plipje munne jonge, leg is uit waarom ik zwakzinnig bent ? en omdat jij er niet mee kunt laggen wil dat dan meteen zeggen dat ik maatschapijvreemd ben ? nja sommige mensen zien er de grap wel in maar dat geld helaas niet voor jou.Plip schreef:ik heb 2 hele mooie paarden in de achtertuin staan. daar pas je mooi bij!
dat je zo ongeloofelijk zwakzinnig bent, en behoorlijk maatschappijvreemd bent, is je eigen probleem, maar val ons daar niet mee lastig.
Probeer zo veel mogelijk POSITIEF in het leven te staan en niet altijd TE serieus bezig zijn met iets... je leeft tenslotte maar een keer.
tijd is relatief..