ff vraagje over bmx
Moderator:Beheerders
ik wil een bmx voor erbij hebben nou zat ik te kijken naar een dirtboy of een streetboy van specialized
ik wil er mee gaan streeten en dirten maar ik weet niet welke ik dan het best kan nemen de geometrie van beide fietsen is bijna gelijk is het ene frame misschien sterker als het andere aangezien ze een iets verschillende vorm hebben bij de staande achtervork en de zitbuis
alvast bedankt voor de info
ik wil er mee gaan streeten en dirten maar ik weet niet welke ik dan het best kan nemen de geometrie van beide fietsen is bijna gelijk is het ene frame misschien sterker als het andere aangezien ze een iets verschillende vorm hebben bij de staande achtervork en de zitbuis
alvast bedankt voor de info
Re:ff vraagje over bmx
iene miene mutten is de baas
-
Met bmx is meestal het belangrijkste dat je er een van een bmx merk neemt en niet een van bijvoorbeeld specialized.
daar sluit ik mij bij aan. Je kan beter een goedkope Haro nemen, dan ben je zeker dat je wisselstukken vindt, want die zal je zeker nodig hebben als je er veel mee rijdt.
wat zijn er nog meer voor merken die een beetje goedkope maar wel goeie bmxen maakt?
maaar denk toch dat t een specialized word omdat de winkel waar ik werk deze fietsen verkoopt,maar welke frames zijn het sterkst de street of de dirt frames?
-
euhm ik rij met een gt ultra box !! zeer goede bmxkes en licht ik heb hem zelf opgebouwd kwam wel wat duurder uit maar ik heb hem hoe IK wil en niet standard ik heb hem afgemonteerd met shimano dx de remmen ? cranks van black window gt racings velgs en bomshell voor vork (carbon) eigelijk heel race gebouwd maar zowel dirts maar ik geef je een hint !!mtbfreak schreef:wat zijn er nog meer voor merken die een beetje goedkope maar wel goeie bmxen maakt?
kijk op kapaza en dan fietsen-->>crossfietsen--> geef dan gt in en je zult zien je krijgt een paar prachtfietsen eentje van 400 euro !! als ik er een zocht kocht ik die onmiddelijk maar ik heb mijn plaatje ! al ! ik zou voor gt gaan of HARO maar eerder GT
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: