Of om de vraag anders te formuleren:
"Wat maakt een 'bikepark' een 'bikepark' c.q. waaraan moet een accomodatie voldoen om een 'bikepark' te zijn?"
Heb je voor een bikepark een accomodatie met meerdere (verschillende) parcoursen met aangvullende faciliteiten (lift, shop, ...) nodig zoals bijvoorbeeld in Winterberg?
Of is een enkele dirt spot, 4X-baan, afdaling in het bos, BMX-baan, XC-route of wielerparcours ook al een bikepark?
Persoonlijk versta ik onder 'bikepark' het eerste, waarbij ik van mening ben dat de term 'bikepark' naar mijn definitie aan "uitholling" onderhevig is.
Definitie van "bikepark" ?
Moderator:Beheerders
Re: Definitie van "bikepark" ?
Cheeta schreef:Of om de vraag anders te formuleren:
Persoonlijk versta ik onder 'bikepark' het eerste, waarbij ik van mening ben dat de term 'bikepark' naar mijn definitie aan "uitholling" onderhevig is.

- Grote Haas
Ben al een paar keer "bikeparks" in Europa (Duitsland, Italie, Zwitserland,Oostenrijk, Frankrijk, Spanje) afgegaan aan de hand van informatie van het internet en het ene park is echt het andere niet.
Het is dus niet eens zo'n gekke vraag, los van het feit dat je er voor de rest niets mee bereikt.
Het is dus niet eens zo'n gekke vraag, los van het feit dat je er voor de rest niets mee bereikt.

Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!