Definitie van "bikepark" ?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Cheeta
Definitie van "bikepark" ?

Bericht door Cheeta » za sep 29, 2007 5:54 pm

Of om de vraag anders te formuleren:
"Wat maakt een 'bikepark' een 'bikepark' c.q. waaraan moet een accomodatie voldoen om een 'bikepark' te zijn?"

Heb je voor een bikepark een accomodatie met meerdere (verschillende) parcoursen met aangvullende faciliteiten (lift, shop, ...) nodig zoals bijvoorbeeld in Winterberg?

Of is een enkele dirt spot, 4X-baan, afdaling in het bos, BMX-baan, XC-route of wielerparcours ook al een bikepark?

Persoonlijk versta ik onder 'bikepark' het eerste, waarbij ik van mening ben dat de term 'bikepark' naar mijn definitie aan "uitholling" onderhevig is.

menace

Bericht door menace » za sep 29, 2007 9:57 pm

:sleepy:

BLRacing

Re: Definitie van "bikepark" ?

Bericht door BLRacing » zo sep 30, 2007 12:15 pm

Cheeta schreef:Of om de vraag anders te formuleren:
Persoonlijk versta ik onder 'bikepark' het eerste, waarbij ik van mening ben dat de term 'bikepark' naar mijn definitie aan "uitholling" onderhevig is.
:?

Grote Haas

Bericht door Grote Haas » zo sep 30, 2007 1:20 pm

Vind het eerlijk gezegd niet zo boeiend, wat en hoe.
Het gaat er toch om dat je gewoon lekker kunt "biken", hoe het dan heet zal me worst zijn. :)
Fietsen, een mooie manier van voortbewegen!!

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma okt 01, 2007 12:23 pm

Ben al een paar keer "bikeparks" in Europa (Duitsland, Italie, Zwitserland,Oostenrijk, Frankrijk, Spanje) afgegaan aan de hand van informatie van het internet en het ene park is echt het andere niet.

Het is dus niet eens zo'n gekke vraag, los van het feit dat je er voor de rest niets mee bereikt. :)
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Plaats reactie