whoops... had ik nog niet gelezen...sampers schreef:dat antwoord vind je in de laatste alinea hier

Ik zou er zo mee beginnen... maar ik moet me even op andere dingen concentreren; met name het uitgeven van een eigen tijdschrift en daarnaast een half-time job.steelhead schreef:Ik wil graag veel mensen aan het bouwen krijgen. Ik heb er zelf veel plezier mee en gun dat iedereen die het serieus wil proberen. Daarnaast geloof ik ook dat als er meer serieuze bouwers (semi-pro of pro) zijn dat de hele markt voor custom fietsen weer terug van de grond komt. Want laten we eerlijk zijn die is in de jaren 90 een zachte dood gestorven. Reanimeren die boel!!!!
Maar het 'industrial design'-aspect van fietsen vind ik heel interessant. Zo vind ik bijvoorbeeld die koga baanfiets een heel mooi ding, maar natuurlijk ook de Marc Newson Biomega fiets.
Daarnaast heb ik al een paar vermeldingen van houten fietsen gezien op het web en dat lijkt me helemaal leuk.
Concepten zoals de 'sandwichbikes' (www.sandwichbikes.com) vind ik heel interessant.
Daarnaast blijf ik de traditionele constructie van race- en baanfietsen heel mooi vinden...