Sayns speelgoed, Intense 951 Bouwproject 95% done!
Moderator:Beheerders
x
Ik moet je helaas gelijk geven, fietsen demonteren dat is niet mijn ding. Mijn broer is daar meer in thuis, maar hij weet ook niet juist hoe het moet daarmee dat ik het vraag. 

Specialized Enduro S-works 2018
Saracen Myst Team 2017
Santa Cruz Highball CC 2017
Saracen Myst Team 2017
NEEEEEEEEEE, zo werken de diabolussen niet...Loeky schreef:nou, ik zou de crank heel laten... maar je kunt m wel van je fiets afhalen.
Van iemand die zo'n brute bak heeft, had ik wel verwacht dat ie enig verstand heeft van hoe zijn bike in elkaar zit... maargoed daarin wil ik me nog weleens vergissen. Succes ermee.
Je hebt aan je rechtercranckarm 2 verschillende bouten. Je moet enkel de BINNENSTE bout naar links blijven draaien. De binnenste bout zal tegen de buitenste duwen waardoor de crank eraf zal schuiven, dus aan de buitenste bout NIET komen.
Heeft ronde wielen
Omdat ik nog niet echt lang bezig ben en ik ga komende zomer zowieso een aantal keren naar de ardennen proberen te gaan. Ik heb toen met die clinic met Nico Vink met Styles (van de Filthy Trails) zijn bike gereden en deze heeft een 888 vork erin. Het gevoel aan stijfheid merk je met de Totem. En ook voor eventueel buitenlandse tripjes. Maar de totem blijft zowieso behouden dus geen nood :d
Grtz

Grtz
Saracen Myst Team 2017
Saracen Myst Team 2017
ik snap echt niet wat je bedoelt. bedoel je dat die 888 stijver is of andersom?sayn schreef:Omdat ik nog niet echt lang bezig ben en ik ga komende zomer zowieso een aantal keren naar de ardennen proberen te gaan. Ik heb toen met die clinic met Nico Vink met Styles (van de Filthy Trails) zijn bike gereden en deze heeft een 888 vork erin. Het gevoel aan stijfheid merk je met de Totem. En ook voor eventueel buitenlandse tripjes. Maar de totem blijft zowieso behouden dus geen nood :d :arms:
Grtz
dan nog steeds is het niet echt een antwoord op de vraag waarom dc?
-
- Contacteer:
Omdat sommige mense DC beter vinden rijden ?Djamgils schreef:ik snap echt niet wat je bedoelt. bedoel je dat die 888 stijver is of andersom?sayn schreef:Omdat ik nog niet echt lang bezig ben en ik ga komende zomer zowieso een aantal keren naar de ardennen proberen te gaan. Ik heb toen met die clinic met Nico Vink met Styles (van de Filthy Trails) zijn bike gereden en deze heeft een 888 vork erin. Het gevoel aan stijfheid merk je met de Totem. En ook voor eventueel buitenlandse tripjes. Maar de totem blijft zowieso behouden dus geen nood :d![]()
Grtz
dan nog steeds is het niet echt een antwoord op de vraag waarom dc?
Voor dh vind ik een dc ook wel fijner maar ik zit met een sx opgescheept dus dat zal iets voor men volgende bak worden

-
- Contacteer:
Omdat hij een 2step air had en hier serieus veel zever met heeft gehadDjamgils schreef:ik wil weten waarom sayn een dc vork zou verkiezen boven zijn totem.
Ik rijd zelf met een totem en heb geen behoefte aan een dc vork. De totem is lichter, stijver, betere demper dan een boxxer. Maar de totem heeft 20mm minder veerweg.

Ik wil het graag weten, hij hoeft geen verantwoording af te leggen ofzo.thomasmb schreef:Omdat hij een 2step air had en hier serieus veel zever met heeft gehad ;) En ik zie niet waarom hy verantwoording zou moeten afleggen :)
Maar als het 2 stap air probleem de enigste reden is om over te stappen op dc dan zou ik mijn totem laten ombouwen naar solo air, wat dus gratis kan.
Laatst gewijzigd door Djamgils op zo nov 02, 2008 9:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is ook net persee dat ik ga omschakelen ofzo he, de Totem blijf ik zowieso houden, die werkt nu perfect. En geef toe een 888 van 2008 zou nit mis staan in mijn demo... Ik zou ook gewoon graag eens met DC rijden. En het verschil met de totem zoals ScottUSA zegt is echt wel merkbaar! Maar met dat vooral met die 2 Step air ben ik wel wat vertrouwen in de Totem kwijt. Je verwacht met zo een monsterdikke vork da je iets stevigs en degelijks onder je bike hebt, maar als dan blijkt da je 7 keer moet teruggaan omdat de prul niet marcheert... Ma nu werkt hij prima dankzij Peter Heleven en Brunox! En ik heb een zwak voor die 888
Als er nog iemand een foto van de bike moet hebben meld je het maar want ik zie da de foto's niet meer geactiveerd zijn!
Groetjes Sayn

Als er nog iemand een foto van de bike moet hebben meld je het maar want ik zie da de foto's niet meer geactiveerd zijn!
Groetjes Sayn
Saracen Myst Team 2017
Saracen Myst Team 2017
-
Voila hier zijn wat foto's (als het gelukt is). Gewone foto's van de fiets en ook paar actiefoto's. Er zit ook een foto bij van toen ik de fiets pas had, dus met de originele wielen nog. De specs lijst staat op de vorige pagina van dit topic normaal gezien

Saracen Myst Team 2017
Saracen Myst Team 2017
-
- Contacteer:
Gvd Sayn , dieje laatste is me toch ne poserfoto zesayn schreef:Voila hier zijn wat foto's (als het gelukt is). Gewone foto's van de fiets en ook paar actiefoto's. Er zit ook een foto bij van toen ik de fiets pas had, dus met de originele wielen nog. De specs lijst staat op de vorige pagina van dit topic normaal gezien![]()