Vrij toegankelijke fietscrossbanen?
Moderator:Beheerders
Hey guys, zijn er fietscrossbanen in Nederland die vrij toegankelijk zijn? Zonder dat je of lid moet zijn van die vereniging of op gezette tijden mee moet rijden? maw: een keer op een mooie zondag lekker op de bonnevooi er heen kunnen gaan?
Re: Vrij toegankelijke fietscrossbanen?
Ja, Nijverdal is volgens mij bijvoorbeeld nog altijd gewoon vrij toegankelijk; Lichtenvoorde en Luijksgestel kon je de laatste keer dat ik er geweest ben IIRC nog 'zo' opkomen en er zullen er ongetwijfeld meer zijn (wat mij verder te binnen schiet heeft een omheining).T schreef:Hey guys, zijn er fietscrossbanen in Nederland die vrij toegankelijk zijn? Zonder dat je of lid moet zijn van die vereniging of op gezette tijden mee moet rijden? maw: een keer op een mooie zondag lekker op de bonnevooi er heen kunnen gaan?
Beperk het wel tot de mooie zondagen, ook banen die (pseudo) vrij toegankelijk zijn moeten door een vereniging onderhouden worden.
Laatst gewijzigd door Cheeta op zo okt 14, 2007 12:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Zevenhuizen (Drenthe) was ook altijd vrij toegankelijk of dat nog zo is..denk het wel.
gr. Rinse
gr. Rinse
Whoop Whoop!
- Jean-Pierre
- Arnetteman
Nope, hekwerk er omheen gebouwd.Rinse Appelstroop schreef:Zevenhuizen (Drenthe) was ook altijd vrij toegankelijk of dat nog zo is..denk het wel.
gr. Rinse
Maar als je "slim" bent, kun je ergens onder het hek doorkruipen, maar daar zijn ze daar niet heel erg blij mee.
Amerzoden is vrij toegankelijk maar er zijn momenteel werkzaamheden op de baan, komt er wel goed uit te zien alleen jammer genoeg gaat de dubbele kombocht weg.
Berlicum is een goed alternatief, leuk baantje ook voor 4-crossers
Zoetermeer vrij toegankelijk en een dirt lijn naast de BMX track (vind ik deze BMX track niet zo,...)
Berlicum is een goed alternatief, leuk baantje ook voor 4-crossers
Zoetermeer vrij toegankelijk en een dirt lijn naast de BMX track (vind ik deze BMX track niet zo,...)
-
dessel is wel cool...vooral die grote(2e)kombochtM@lphy schreef:Meestal niet nee...
Eigen terrein en baanonderhoud is vaak een ondergeschoven kind.
Dus niet vallen zonder helm en de baan 'kapot' rijden.
In België vlak over de Neerlandsche grens zitten er ook een paar.:
Massenhoven (nabij Antwerpen)
Dessel (nabij Turnhout)
Ravels (nabij Turnhout)
ik ben niet verandwoordelijk voor schrijffouten
deze link vond ik, misschien al bekend bij sommigen maar ik vond hem de moeite waard om het even hier te posten. Lijst met alle fietscross clubs hier in NL, vergezeld van info en een satellietfoto via GoogleMaps! Kun je de baan meteen bekijken als je er nog niet bent geweest
.
http://www.fcvzoetermeer77.net/commonpages/clubs.php

http://www.fcvzoetermeer77.net/commonpages/clubs.php
ik rij altijd oud-bijerland kun je makkeliljk op de baankomen en ze hebben ook 4x trainingen
check www.fccdespuicrossers.nl
check www.fccdespuicrossers.nl
Deze informatie is zichtbaar voor de andere gebruikers
Waar ligt die baan in Massenhoven ergens?M@lphy schreef:Meestal niet nee...
Eigen terrein en baanonderhoud is vaak een ondergeschoven kind.
Dus niet vallen zonder helm en de baan 'kapot' rijden.
In België vlak over de Neerlandsche grens zitten er ook een paar.:
Massenhoven (nabij Antwerpen)
Dessel (nabij Turnhout)
Ravels (nabij Turnhout)
Adres ofzoo....tnx
- Jean-Pierre
Dat roepen ze al een jaar. Op het moment heeft de hele baan een nieuwe toplaag gekregen en de laatste lijn is verandert van een dubbel en een trippel naar een grotere dubbel en een opstap. Maar ik denk dat je het niet zo nauw moet nemen, geen geld!Timmos schreef:Hey desl
Heb ook gehoord over dat de baan gaat veranderen in volkel.
Maar weet je of er al een ontwerp is? Veel mensen roepen van alles. Maar of het waar is
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de