ketting probleem
Moderator:Beheerders
hey
ik heb een probleem met mijn ketting
namelijk dat het lijkt alsof 1 van mijn buitenplaatjes los zit hier door trap ik soms door en is erg vervelend
nu is de vraag kan ik dit zelf maken en zo ja hoe of moet ik hiermee rechtstreeks naar de fietsenmaker
grzz
ik heb een probleem met mijn ketting
namelijk dat het lijkt alsof 1 van mijn buitenplaatjes los zit hier door trap ik soms door en is erg vervelend
nu is de vraag kan ik dit zelf maken en zo ja hoe of moet ik hiermee rechtstreeks naar de fietsenmaker
grzz
- didadunlop
Doe maar eens foto's posten.
Als een van je "buitenschakels" losszit zou ik er niet meer op fietsen. Kans is groot dat ie ineens openschiet en breekt. Das zeer onprettig kan ik je vertellen.
Foto's en een duidelijke omschrijving van het probleem is wel handig.
Als een van je "buitenschakels" losszit zou ik er niet meer op fietsen. Kans is groot dat ie ineens openschiet en breekt. Das zeer onprettig kan ik je vertellen.
Foto's en een duidelijke omschrijving van het probleem is wel handig.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Mits je wat kettinglengte over hebt en beschikt over een goede kettingpons is dit inderdaad makkelijk zelf te verhelpen. Gewoon een volledige schakel ertussenuit halen, een volledige schakel zijnde de losse buitenschakel/-plaat en een van de er net naast liggende binnenschakels/-plaatjes.
Maar aangezien je zegt "het lijkt", best eerst goed checken of je indruk juist is.
Maar aangezien je zegt "het lijkt", best eerst goed checken of je indruk juist is.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
heb is tegoei gekeken en inderdaad zit er een buitenplaat los en heb ook gezien dat er meerdere gebogen zijn dit zal waarschijnlijk niet gezond zijnLuc schreef:Mits je wat kettinglengte over hebt en beschikt over een goede kettingpons is dit inderdaad makkelijk zelf te verhelpen. Gewoon een volledige schakel ertussenuit halen, een volledige schakel zijnde de losse buitenschakel/-plaat en een van de er net naast liggende binnenschakels/-plaatjes.
en batterije van fototoestel zijn plat

- didadunlop