Op het moment als ik aan het trappen ben, en er een beetje kracht achter zet dan voel ik een 'knik' of 'bonk' aan de linker kant.. en als ik ga zitten en aan het trappen ben voel ik niks. Op mijn bmx heb ik het ook gehad en wist ook niet wat het was tot dat ik er een keertje andere trappers opzette en toen was het weg... daarna heb ik die oude er weer opgezet en toen was het er weer... Op mijn Specialized P1 08 heb ik dus dit probleem(pje) en hij is nieuw dus ik weet niet waar het aan ligt.. iemand suggesties ?
De crank die er in zit is een standaart crank : Fuse tubular heat treated Cr-Mo 3pc, 175mm
Ik hoor graag van jullie
Jean
Crank 'knik' 'bonk'
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
- Contacteer:
Re: Crank 'knik' 'bonk'
Heb hetzelfde gehad met mijn bmx !Stillridingbmx schreef:Op het moment als ik aan het trappen ben, en er een beetje kracht achter zet dan voel ik een 'knik' of 'bonk' aan de linker kant.. en als ik ga zitten en aan het trappen ben voel ik niks. Op mijn bmx heb ik het ook gehad en wist ook niet wat het was tot dat ik er een keertje andere trappers opzette en toen was het weg... daarna heb ik die oude er weer opgezet en toen was het er weer... Op mijn Specialized P1 08 heb ik dus dit probleem(pje) en hij is nieuw dus ik weet niet waar het aan ligt.. iemand suggesties ?
De crank die er in zit is een standaart crank : Fuse tubular heat treated Cr-Mo 3pc, 175mm
Ik hoor graag van jullie
Jean
Trappers afhalen , bouten invetten met montagepasta en GOED aandraaien en het probleem was weg !