De singletrail loopt nu helemaal super, na de kleine aanpassingen. en de shores zien er niet alleen goed uit, maar zijn ook heerlijk om te rijden
Zo wordt de winter erg goed verteerbaar...
WOW!!! ik ben 2 weken niet komen biken en het park heeft een heel nieuwe attractie erbij gekregen...
Dacht wel dat het vet zou worden maar dit is echt......
Kom dit weekend zeker langs om te rippen...
Klassewerk....
In samenwerking met singletrackbikeparts.be bieden we de mogelijkheid aan kinderen en andere beginnende geïnteresseerde rijders, die (nog) niet beschikken over een eigen "freeride" fiets, te rijden op de Filthy Trails met een geschikte fiets en protectie.
Voor meer info mailen naar: styles@filthytrails.be
Vandaag waren er een aantal jonge gasten die al een tijdje wilden komen rijden op de Filthy Trails, maar nog geen eigen bike hebben. Dankzij het initiatief van www.stbp.be en de Filthy Crew was het lange wachten voor hun voorbij.
Natuurlijk waren er vandaag ook weer de "grote" mannen aanwezig
Het begon ook nog even te hagelen en iedereen zag de bui al hangen maar gelukkig was het maar voor even en kon er gewoon lekker gereden worden.
in de Filthy tent was het ook wel gezellig
jongens jongens, maak gewoon een linkje, zo kun je amper deze pagina scrollen, laadtijd als dikke stront in een trechter. Staan gewoon te veel foto's op de pagina's, lijkt me een kleine moeite.
afgelopen week is de Filthy Crew begonnen aan een trail voor kids/beginners en vandaag werd deze dan eens goed getest door zowel een kid en de grote "kids"
KLEINE DROPS
KOMBOCHTEN
WIP
SKINNIE
Jaja styles, ik zie dat er in die 2weekjes dat ik er niet ben geweest weer goed wat vooruitgang is gekomen!
Hoop dat ik deze vakantie weer eens wat langs zal kunnen komen, met hopelijk de nieuwe bike!
idem hier! Ik Ben al een tijdje niet meer geweest en ik herken niets meer op de foto's. Na de examens kom ik nog eens af mannen.
BTW: is er geen christmas-jam(1gratis consumptie gluhwein fzo) op de filthy-trials? :p
Na het verder bouwen aan de kids/beginner trail, heb ik nog even de tijd genomen om wat foto's te maken.
TBX in aktie, de eerste foto is echt een hele mooie =D>