Een poll met een ecologische tintje...

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie

Zou je ecologische fair trade kleding boven vergelijkbare normale kleding verkiezen als het de zelfde kwaliteit en stijl zou hebben? En zo ja, (hoeveel) zou je bereid zijn daar voor te betalen?

Peiling eindigde op za dec 01, 2007 8:51 pm

Nee
3
12%
Ja, maar ik zou er minder voor betalen
0
Geen stemmen
Ja, maar ik zou er evenveel voor betalen
15
58%
Ja, ongeveer 10% meer zou ik er wel voor betalen
4
15%
Ja, ongeveer 20% meer zou ik er wel voor betalen
4
15%
Ja, ongeveer 30% meer zou ik er wel voor betalen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 26

MO
Een poll met een ecologische tintje...

Bericht door MO » di nov 27, 2007 8:51 pm

Beste mede bikers,

Alhoewel ik al een jaartje of 6 bike heb ik me nog niet zo lang geleden pas aangemeld op deze vette site... Dit heb ik mede gedaan omdat ik graag jullie mening wil over ecologische en fair trade kleding. Ik wil graag me steentje bij dragen aan het milieu probleem en oneerlijke wereldhandel en daarom ben ik bezig met het opzetten van een eerlijke kledinglijn. Als onderdeel van mijn haalbaarheidsonderzoek ben ik ook marktonderzoek aan het doen... and that is where you come in... Ik zou jullie daarom willen vragen de onderstaande poll eventjes in te vullen...

Thanks! MO

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di nov 27, 2007 9:13 pm

Goed bezig, MO :arms:
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

Gène

Bericht door Gène » di nov 27, 2007 10:40 pm

Als je dan ook nog iets doet aan die verschrikkelijke designs, ben je de man (of vrouw :? ). Waarom moeten dat altijd lelijke lijnen zijn, met nog lelijkere kleuren? Ik zeg terug naar eenvoud en :olsdkool: designs gebruiken. Dan bedoel ik de shirts uit de tijd van Merckx.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Levi-Punk
Contacteer:

Bericht door Levi-Punk » di nov 27, 2007 11:36 pm

of gewoon 1 of 2 kleuren zonder designs of strepen of sterren of wa dan ook 8)

Plaats reactie