Als ik kijk naar de technical drawing van de shimano XT cassette (2007) (CS-M770) dan zie ik dat de aQ versie een losse carrier heeft voor de 5 grootste tandwielen.
Weet iemand de breedte van deze carrier? Ik wil nl kijken of deze carrier zou passen op een singlespeed cassette naaf (HOPE proII oid).
Breedte cassette carrier shimano xt
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Voor een CS-M770 weet ik het niet, maar mijn CS-M760 is 26mm. op de carrier. Het lijkt me dat het voor een 770 niet of nauwelijks zal verschillen.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
- didadunlop
Klopt, op mtbr.com staan er een aantal gevallen die je voor gegaan zijn, DidaLuc schreef:Voor een CS-M770 weet ik het niet, maar mijn CS-M760 is 26mm. op de carrier. Het lijkt me dat het voor een 770 niet of nauwelijks zal verschillen.
Heb je die cassette liggen? anders is de redspider van Sram een aanrader qau stijfheid
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
neu ik heb nog niks gekocht. Ik zag een voorbeeld van Jeff Jones. Als de Surly Big Dummy binnenkomt (als, Surly zegt nu maart) wil ik daar in de 1ste instantie een 1x5 van maken met een cassette singlespeed naaf.
Ik kan nergens SRAM technical drawings vinden zoals op techdocs.shimano.com. heb al wel gezocht. Iemand ideeen?
Ik kan nergens SRAM technical drawings vinden zoals op techdocs.shimano.com. heb al wel gezocht. Iemand ideeen?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.