Vergeet de uphill in Arnhem niet 12 januari!Het TUIG schreef:Dat is pas 12 en 13 januari,dat is toch meer dan genoeg tijd om te herstellen zeker?willem12 schreef:Ga E-P-E niet in gevaar brengen.
Of mis ik wat?
Singlespeed events 2007
Moderators:JJ, Beheerders
sjongedejongeHet TUIG schreef:Dan kan ik dus niet,zaterdag avond moet ik uitrusten/herstellen voor de 13e !sedatif schreef:Vergeet de uphill in Arnhem niet 12 januari!

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Zwaar, alleen zijwind. 325e geworden.Het TUIG schreef:Willem,hoe gevaarlijk heb je het gemaakt vandaag?willem12 schreef: Ga E-P-E niet in gevaar brengen.
Ik ben je niet tegengekomen!
Blijft een bijzondere gebeurtenis waarbij je je als een troep wolven het strand op gooit en continue parasiterend op anderen jezelf van waaier tot waaier naar voren vecht. Volstrekt asociaal, ik heb de zee amper gezien, alleen maar achterwielen van anderen. 1x per jaar.
En jij ?
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
17 km (Noordpier) 58:51
27 km (Castricum) 1:28:56
Netto tijd 1:52:40
Ik was steeds de voorste wolf!
De rotzakken achter mij kwamen maar niet lossen,echt asociaal!
Tussendoor dus maar sprintjes getrokken om die rotzakken af te schudden.
Volledig vollebak kon ik niet gaan,morgen weer een dag!
Het was weer een gezellige race!
27 km (Castricum) 1:28:56
Netto tijd 1:52:40
Ik was steeds de voorste wolf!
De rotzakken achter mij kwamen maar niet lossen,echt asociaal!
Tussendoor dus maar sprintjes getrokken om die rotzakken af te schudden.
Volledig vollebak kon ik niet gaan,morgen weer een dag!
Het was weer een gezellige race!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Was het ook van plan Zaterdag Singlespeed, Big Apple's aangeschaft, 3 Maanden geleden ingeschreven maar ben niet gegaan.willem12 schreef:Zwaar, alleen zijwind. 325e geworden.Het TUIG schreef:Willem,hoe gevaarlijk heb je het gemaakt vandaag?willem12 schreef: Ga E-P-E niet in gevaar brengen.
Ik ben je niet tegengekomen!
Blijft een bijzondere gebeurtenis waarbij je je als een troep wolven het strand op gooit en continue parasiterend op anderen jezelf van waaier tot waaier naar voren vecht. Volstrekt asociaal, ik heb de zee amper gezien, alleen maar achterwielen van anderen. 1x per jaar.
En jij ?
Laatst gewijzigd door dader op ma jan 14, 2008 7:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.