piranha carbon frames België?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
steelhead
piranha carbon frames België?

Bericht door steelhead » vr dec 28, 2007 11:04 am

Weet iemand iets over de Belgische Piranha frames? Ik vond ze altijd erg mooi. Zou er wel één in mijn maat willen hebben.
Le Cadre bicycles
bicycles made to measure
Le Cadre site
http://www.flickr.com/photos/lecadre/

alain

Bericht door alain » vr dec 28, 2007 11:09 am

hier is er eentje die nog een Pirana heeft
Maar ik denk niet dat ze nog gemaakt worden, en tweedehands zal ook wel bijna onbestaande zijn.

mtb arno

Bericht door mtb arno » vr dec 28, 2007 1:04 pm

worden idd niet meer gemaakt, en zijn moeilelijk in okkasie te vinden :(

Chmod

Bericht door Chmod » vr dec 28, 2007 5:43 pm

heb er ooit ook eens achter zitten kijken, maa werden nog zeer hoge prijzen gevraagd voor een frame dat al 15 jaar bestaat.

bettes

Bericht door bettes » vr dec 28, 2007 5:55 pm

Vroeger zat ik in een club waar één van de competitierijders ook in het team met Paulissen zat. De fiets ging heel goed maar hij was volledig 'onwheelybaar', hoe lang en veel je ook probeerde die dingen waren niet in de lucht te houden...

Het zwakke punt bij zijn frame was de bottombracket, die heeft er een paar keer onderuit gelegen bij een springpartij. Hij werd er dan later weer mooi aangeplakt met een paar lappen vezels en wat hars, tot het hield.

Laatste keer dat ik het frame zag lag het bij de bike shop om opgebouwd te worden voor een vriend van hem. Dit is een klein jaar geleden geloof ik.

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

Macaronienkaassaus

Bericht door Macaronienkaassaus » vr dec 28, 2007 7:06 pm

Frames zijn in het verleden ontwikkeld en gefabriceerd door Ghislain Cycles in Heusden-Zolder (Bolderberg om exact te zijn). Nieuwe frames worden niet meer aangemaakt.
Give the man a call, 011 25 58 52, misschien kan hij nog wel eentje vinden voor jou
Drinking member of Trailhunters.be

Plaats reactie