Welke Bike??
Moderator:Beheerders
ik weet niet of jullie daar ook over na denken. maar je hoef nog geen backflips te doen om goed te zijn. dat jullie daar nou allen maar over lopen te zeiken
maar wat ik bedoel dat er nog veel meer bikes zijn dan aleen maar die p1
en zelfs nog beter want die geo vind ik nou niet echt super of sow
dus hou maar op en geef deze jonge nou eens raad en niet aleen maar die p1 want er zijn nog meer bikes die goed zijn
groetjes bas

maar wat ik bedoel dat er nog veel meer bikes zijn dan aleen maar die p1

dus hou maar op en geef deze jonge nou eens raad en niet aleen maar die p1 want er zijn nog meer bikes die goed zijn

groetjes bas
- de G U R U
- Contacteer:
Stillridingbmx schreef:so what ?
Ik rij geen Street alleen maar dirt . En je kent me niet dus je weet niet wat ik kan dus ga ergens anders zitten flamen... En nogmaals je kent me niet dus spreek geen ordeel uit
Beginners ?
Ik heb jou ook nog geen Backflip zien doen...

"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
- Jean-Pierre
- Jean-Pierre
er zijn meer mensen die wel backflip kunnen, maar geen tailwhips, dan omgekeerdStillridingbmx schreef:so what ?
Ik rij geen Street alleen maar dirt . En je kent me niet dus je weet niet wat ik kan dus ga ergens anders zitten flamen... want ik heb zo het idee dat je er niet tegen kan als iemand kritiek geeft, zowel positief als negatief. En een backflip is geen aandacht trekken, een backflip wil zeggen dat je je grenzen verlegt, en niet blijft hangen bij de supermans en tailwhips bijv. En nogmaals je kent me niet dus spreek geen ordeel uit

over die p1: natuulijk zijn er veel meer goeie bikes, maar de p1 is gewoon DE beste lowbudget bike, ik heb geen andere street/dirt bikes gezien die even goedkoop en net zo goed zijn als de p1. niet alleen qua parts, maar ook qua geometrie is het een super fiets (alhoewel de nieuwe p1's met 26" wielen langere chainstays hebben dan de oude p1's met 26" voor en 24" achter, wat ik jammer vind)
ik zou voor de specialized gaan! en de grom, waarom niet?? ik vind het persoonlijk VEEL gemakkelijker op een 24' te rijden dan op een 26'. het is veel gemakkelijker om 'in toom te houden' vind ik.. maar dat is mijn mening en zelf kan ik er eigenlijk niet zoveel van..
maar dan weten jullie ook wat ik er van denk ee!.. 

Aahjah.. Zupahbibss
pipi langkous->kaka kortsok XD
pipi langkous->kaka kortsok XD
- Jean-Pierre
- Jean-Pierre
- wildstylebmx
ik heb een 2007 model van de p2 cromo!! ben 18 en 186 lang.
heb dr nog niet zo veel mee gebiked:S komt omdat ik ook nog een bmx had. deze is ondertussen de deur uit ivbm. hernia en ik wil meer naar de mtb stappen.
ik ga mn bike nog opbouwen naar single speed.
ik zou zeker de p2 nemen. heerlijke bike. vooral als je dr net mee begint.
heb dr nog niet zo veel mee gebiked:S komt omdat ik ook nog een bmx had. deze is ondertussen de deur uit ivbm. hernia en ik wil meer naar de mtb stappen.
ik ga mn bike nog opbouwen naar single speed.
ik zou zeker de p2 nemen. heerlijke bike. vooral als je dr net mee begint.