Bedankt man, toffe avond!
Moderators:JJ, Beheerders
HAHA, jij deed meer dan 20 minuten over de klim langs de Kema toren!ott schreef:Was vet. Relaxte scene,ook een bedankje naar de vrijwiligers was goed geregeld.
Genoeg sterke verhalen
![]()
DP nieuws: Eerder geeindigd als Bram en toen ik met OV terug ging naar mijn dorpje moest Rinus nog een drop doen
Bedankt voor de ervaring, groeten een Fakenger
Ik wist waar ik moest zijnsedatif schreef:HAHA, jij deed meer dan 20 minuten over de klim langs de Kema toren!ott schreef:Was vet. Relaxte scene,ook een bedankje naar de vrijwiligers was goed geregeld.
Genoeg sterke verhalen
![]()
DP nieuws: Eerder geeindigd als Bram en toen ik met OV terug ging naar mijn dorpje moest Rinus nog een drop doen
Bedankt voor de ervaring, groeten een Fakenger
Het zal je miss. verbazen maar wij waren de "normaalste"Het TUIG schreef:Al gasten fietsen zonder versnellingen!haute courier schreef: 1. Jelle
2. Patrick
3. Tall Boy Bram
4. Rinus
5. Evelyn
6. Joaquim
7. Andy (niet aangemeld)
normale mensen waren.
En dat vind jij normaal?
zelfs ik, maar ik hoop dat het van de training op vrijdag wasJJ schreef:Volgens mij waren er meer fakengers zonder gears dan koeriers
En ik maar denken dat al die gasten singlespeed rijden, niets minder is waar! Maar hoe het kan weet ik niet,maar ik heb nog steeds spierpijn![]()
JJ
En foto's komen morgen begreep ik van Vince.Nadir schreef:Hola muchachos
Here is the Official date for the Gran Premio de Guatemala 2008 is September 11 to 21. Registration will begin 10am in Antigua Guatemala. Sorry, about the change guys but it has been a very busy year for the store.
Nadir
La Carrera
ps. Leave your track bikes home. This are some massive mountains !!!!!! but bring your DH bike we have a downhill race at Agua Volcano. Also if you are a cry baby STAY HOME!!!!
Die cannondale is inderdaad erg cool, wel een geluk dat ze dat doen voor retailers van cannondale!JJ schreef:Je bent erin gekomen!!
het wordt hier steeds gezelliger!
Laat Joachim even het verhaal van die Cannondale vertellen, zag er indrukwekkend en speciaal uit! En fotoos doen het hier altijd goed, had helaas geen camera bij me!
JJ