Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
Sterk hoor!Faxmulder schreef:Nee hoor, er lopen zat topics waar wel gewoon normaal met/over elkaar gesproken word.
Over het verneuken van de sfeer op het forum............(Daar weet jij alles van idd, I rest my case)
Vandaar dat natuurlijk al die mensen voortaan wegblijven van dp, heeft helemaal niks met de manier van moderaten te maken.
Ik vind t enig dat je me zoveel credit geeft maar leg jij me maar eens uit waarom al die mensen zijn verdwenen in de tijd dat ik niet actief geweest ben op dp dan.
De oude garde is tegenwoordig nergens meer te bekennen en het enige wat er over is zijn een stel oude zeuren in spandex en een paar 15jaar oude pinkbike gastjes.
Ik ken geen enkel forum waar mods zulke negatieve invloed hebben op de sfeer, behalve mtb.nl dan maar daar komt helemaal geen hond.

Maar goed deze post zal ook wel verwijderd worden dus ik hou er maar weer eens mee op.

SlapHappy
-
- Contacteer:
Raar maar waar , maar hier heb je wel degelyk gelijk.kevinv10 schreef:Sterk hoor!Faxmulder schreef:Nee hoor, er lopen zat topics waar wel gewoon normaal met/over elkaar gesproken word.
Over het verneuken van de sfeer op het forum............(Daar weet jij alles van idd, I rest my case)
Vandaar dat natuurlijk al die mensen voortaan wegblijven van dp, heeft helemaal niks met de manier van moderaten te maken.
Ik vind t enig dat je me zoveel credit geeft maar leg jij me maar eens uit waarom al die mensen zijn verdwenen in de tijd dat ik niet actief geweest ben op dp dan.
De oude garde is tegenwoordig nergens meer te bekennen en het enige wat er over is zijn een stel oude zeuren in spandex en een paar 15jaar oude pinkbike gastjes.
Ik ken geen enkel forum waar mods zulke negatieve invloed hebben op de sfeer, behalve mtb.nl dan maar daar komt helemaal geen hond.![]()
Maar goed deze post zal ook wel verwijderd worden dus ik hou er maar weer eens mee op.
Enkele mods zijn ook niet echt objectief hier imo!
Back on topic