probleem voorvork Suntour XCT 75mm travel

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
pablow
probleem voorvork Suntour XCT 75mm travel

Bericht door pablow » vr feb 01, 2008 1:51 pm

ik heb een giant boulder niet zon hele goede fiets gloof k mr k gebruik t vooral om naar school te fietse :) . maar nu doe ik er soms wel eens dropjes van ongeveer 50 cm mee en nu is de speling van me voorvork veel minder geworden :( het is een Suntour XCT 75mm travel maar nu is ie zelf als ik er gewoon op zit minder dan 4 cm speling/travel en hij staat wel op zen strakst of hoe je dat ook zegt afgesteld. Wat zou ik hiertege kunne doen?

alvast bedankt
:arms:

Plip

Bericht door Plip » vr feb 01, 2008 1:59 pm

Fatsoenlijke vork kopen :bandana:

pablow

Bericht door pablow » vr feb 01, 2008 2:02 pm

zou ook kunnen maar ik wil mschien nog een andere fiets kopen en dag geef ik hier lievr niet teveel geld aan uit maar waardoor zou dit dan kunnen gebeuren?

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di feb 05, 2008 8:36 am

pablow schreef:waardoor zou dit dan kunnen gebeuren?

Zoals Plip al zei.....Suntour = ROMMEL 8)
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Don

Re: probleem voorvork Suntour XCT 75mm travel

Bericht door Don » di feb 05, 2008 11:14 am

Mijn eerste advies gezien je taalmisbruik en het gebrek aan hoofdletters en interpuncties is: vooral naar school blijven gaan!

Verder sluit ik me volledig aan bij mijn voorgangers; fatsoenlijke vork kopen. Een 2ehands Marzocchi MXC is een prima begin en het hoeft je nog geen 150 euro te kosten. Mocht je alsnog een futiele poging willen wagen om je Suntour te redden dan zou ik de handleiding opzoeken en de vork uiteen trekken. Indien het vervolgens onmogelijk blijkt de vork weer ineen te krijgen heb je een uitstekende aanleiding om een fatsoenlijke vork te kopen.
Zondagsrijder

Plaats reactie