gisteren bezig gezien in hasselt op een indoor cyclo cross wedstrijd
pancakes, whips, nac nacs, alles op zijn cx-ke....
Moderator:Beheerders
Je hebt duidelijk aangegeven dat het volgens jou allemaal een fluitje van een cent zou moeten zijn op een CX'er, eigenlijk zelfs veel makkelijker als op een dedicated dirt of FR/DH bike. Het gewichtsverschil lijkt daarbij voor jou het enige argument dat er toe doet. Voor het gemak ga je hier dus zomaar even volledig voorbij aan het grote verschil in positie tussen beide.Sneeck schreef:Waar heb ik gezegt dat het vanzelf zou gaan dan? Komop zeg, het mag voorzich spreken dat je wel techniek ervoor nodig hebt.
Nee ik kan ook amper goed springen, maar wil wel een's een cx proberen als het zo lastig is. Heb nooit echt geweten dat het rijden op zo'n cx'er zo moelijk zou zijn dus ja dan praat ik mezelf aardig klemLuc schreef:Je hebt duidelijk aangegeven dat het volgens jou allemaal een fluitje van een cent zou moeten zijn op een CX'er, eigenlijk zelfs veel makkelijker als op een dedicated dirt of FR/DH bike. Het gewichtsverschil lijkt daarbij voor jou het enige argument dat er toe doet. Voor het gemak ga je hier dus zomaar even volledig voorbij aan het grote verschil in positie tussen beide.
Ik kan voor geen meter springen, maar jij misschien wel? Dan zou eerlijk gezegd zeer benieuwd zijn om je eens te zien jumpen, te beginnen op een dirt of FR/DH bike, nadien diezelfde jump op een CX'er.
Plons schreef:
in 1994, het jaar nadat Cully wereldkampioen werd op een Iron Horse (!!!) in Bromont Canada, reed cully voor Diamond BackGoofy @ Team SoliD schreef:Plons schreef:
ik wil hem wel eens een nac nac zien doen met die clicks![]()