homegrown tour aurich (foto's)
Moderator:Beheerders
- flapmeth41
- Contacteer:
Tja, laurens heeft gister wat foto's gemaakt bij de homegrowntour in aurich.
Dus bij deze ff op een webpagina gepleurt. Zijn er behoorlijk wat (440), en in vrij ernstige kutkwalli, (om toch niet over die paar gb dataverkeer heen te komen, wat waarschijnlijk toch wel gaat gebeuren, maargoed...) Mocht je 1 of meer groot wille hebben moet je mij of hem maar ff mailen denk ik. lau is #4 op forum
Alle props naar hem dus.
Link: http://www.festa-quintus.nl/aurich/index1.htm
Greetz!
Dus bij deze ff op een webpagina gepleurt. Zijn er behoorlijk wat (440), en in vrij ernstige kutkwalli, (om toch niet over die paar gb dataverkeer heen te komen, wat waarschijnlijk toch wel gaat gebeuren, maargoed...) Mocht je 1 of meer groot wille hebben moet je mij of hem maar ff mailen denk ik. lau is #4 op forum
Alle props naar hem dus.
Link: http://www.festa-quintus.nl/aurich/index1.htm
Greetz!
Explore, dream, discover. Take it to the edge...
eey leuke foto's
was weer een vet dagje...en erg veel gelachen
hier nog een filmpje http://www.vimeo.com/660840

was weer een vet dagje...en erg veel gelachen

hier nog een filmpje http://www.vimeo.com/660840
Loud, mean, fast & dirty
-
- Contacteer:
ziet er weer gelikt uit man, vette dag moet dat geweest zijn. vette foto's en vet filmpje.
Heb nog paar foto's van de week ervoor, er komen later nog wat op PB te staan.
Van boven naar beneden: 2x Crispijn, 2x Jeremy en 2x Kevin.

Get well Bro!
Dennis
Heb nog paar foto's van de week ervoor, er komen later nog wat op PB te staan.
Van boven naar beneden: 2x Crispijn, 2x Jeremy en 2x Kevin.

Get well Bro!
Dennis
Laatst gewijzigd door Dennis Katinas op wo feb 13, 2008 10:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ja lekker is anders, maar gaat wel prima geloof ik.
Vandaag wordt er een ct scan gemaakt in Groningen, dan gaan ze wachten op de uitslag van een onderzoek om te kijken of hij geen ziekenhuisbacterie heeft meegenomen uit Duitsland daarow. Als dat oke is kunnen ze snijden en er een paar "brushed titanium bolds" injassen, zoals hij dat net tegen me zei
Als hij wel dat bacterie heeft, dan willen ze daar eerst vanaf 
Vandaag wordt er een ct scan gemaakt in Groningen, dan gaan ze wachten op de uitslag van een onderzoek om te kijken of hij geen ziekenhuisbacterie heeft meegenomen uit Duitsland daarow. Als dat oke is kunnen ze snijden en er een paar "brushed titanium bolds" injassen, zoals hij dat net tegen me zei

- flapmeth41
- Contacteer:
Toffe foto's Dennis!..
Ik was voor het eerst met me spiegelreflex op pad en heb helaas niet zulks mooie foto's kunnen trekken als jou..
kleuren spatten er echt gruwelijk uit!..
Ik moet ook een extra flitser denk ik.. gewoon veels te weinig licht daar..
Ik was voor het eerst met me spiegelreflex op pad en heb helaas niet zulks mooie foto's kunnen trekken als jou..
kleuren spatten er echt gruwelijk uit!..
Ik moet ook een extra flitser denk ik.. gewoon veels te weinig licht daar..
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
Wat vonden jullie van de nivo verschil tussen amatuer en pro.
Ik ben In Wuppertal geweest en vond dat er tussen de amatuers bijna betere rijders tussen zitten dan bij pro. Met name de hoeveelheid verschillende tricks van de pro's viel me heel erg tegen.
Maar toch. Shit wat rijd er aan nivo rond in Duitsland. Dan hebben wij hier in Nederland nog een hele lange weg te gaan.
Ik ben In Wuppertal geweest en vond dat er tussen de amatuers bijna betere rijders tussen zitten dan bij pro. Met name de hoeveelheid verschillende tricks van de pro's viel me heel erg tegen.
Maar toch. Shit wat rijd er aan nivo rond in Duitsland. Dan hebben wij hier in Nederland nog een hele lange weg te gaan.
Life is what happens while you're busy making other plans.
-
"Wat vonden jullie van de nivo verschil tussen amatuer en pro."
Ik vond het wel oke.
Bij de pro's waren de meesten wel goed, wel compleet met wat dikke tricks. Er was wel 1 gozer die duidelijk bij de amateurs had moeten zitten, dit was waarschijnlijk een foutje of hij werd gefuckt ofzo.
En bij de pro reden ook nog wat kids (13-16) mee, ik weet i.e.g. een paar van die mannetjes reden ook die 'young talent slopestyle' , dus die mannetjes zijn ook echt pro denk
(1 run van kid13j begon met een supermanseatgrap clean over de boxjump
wallrides, smooth 360stepup, tuck, manualls, andduh a fucking flip op de box
maar echt vet die kids!! )
Bij de amateurs reden 'de nederlanders' ook mee, helaas niet iedereens beste runs. Maar met een goede run van een van hun vergeleken was er nog best een hoog niveau. net minder als pro, maar zeker ook goede tricks. Er was niemand echt TE goed voor de amateurs ook, een ook geen bar slechte uitschieters.
Zowiezo gaan ze toch wel ergens in mekaar over, er rijden altijd wel mensen op de rand van een niveau.
later
Ik vond het wel oke.
Bij de pro's waren de meesten wel goed, wel compleet met wat dikke tricks. Er was wel 1 gozer die duidelijk bij de amateurs had moeten zitten, dit was waarschijnlijk een foutje of hij werd gefuckt ofzo.
En bij de pro reden ook nog wat kids (13-16) mee, ik weet i.e.g. een paar van die mannetjes reden ook die 'young talent slopestyle' , dus die mannetjes zijn ook echt pro denk

(1 run van kid13j begon met een supermanseatgrap clean over de boxjump

Bij de amateurs reden 'de nederlanders' ook mee, helaas niet iedereens beste runs. Maar met een goede run van een van hun vergeleken was er nog best een hoog niveau. net minder als pro, maar zeker ook goede tricks. Er was niemand echt TE goed voor de amateurs ook, een ook geen bar slechte uitschieters.
Zowiezo gaan ze toch wel ergens in mekaar over, er rijden altijd wel mensen op de rand van een niveau.
later

-
- Contacteer:
Een discussie over het niveau van de Nederlanders ten opzichte van bijvoorbeeld duitse rijders zo best interessant kunnen zijn. Maar vooral de vraag wat hier gedaan kan worden om dat verschil kleiner te maken vind ik interessant. Ik denk dat een paar goede big ass MX foampits toch wel de basis is. 1 in het noorden, met een indoor dirt track erbij maybe? en eentje in het midden van het land en 1 in het zuiden. Echt dan schiet het niveau al omhoog. In het zuiden heb je Velthoven al, en er moeten toch wel twee oude schuren of loodsen te vinden zijn in het noorden en in midden NL om foampits te plaatsen?! Er zijn al lekker wat rijbare trails, dus dat scheeld ook al.
Bedankt voor de positiviteit over me pics
Laurens, je zou inderdaad eens een flitser moeten aanschaffen, maarjah, de centen heh, dure geintjes. een lichtsterke en snelle lens scheelt ook al trouwens, voor dat je het weet loopt een hobby aardig in de papieren haha.
wat voor cam heb je? 400 D met kitlens ofzo? Ach het zag er echt niet zo raar uit voor je eerste keer hoor, sportfoto's maken in zo'n donker hol (voor een fotograaf dan) is niet easy.

Laurens, je zou inderdaad eens een flitser moeten aanschaffen, maarjah, de centen heh, dure geintjes. een lichtsterke en snelle lens scheelt ook al trouwens, voor dat je het weet loopt een hobby aardig in de papieren haha.
wat voor cam heb je? 400 D met kitlens ofzo? Ach het zag er echt niet zo raar uit voor je eerste keer hoor, sportfoto's maken in zo'n donker hol (voor een fotograaf dan) is niet easy.
Heb een Nikon D70 met een sigma 17-70.. Allemaal 2e hands geregeld tegen best aardige prijzen.. ben dus een low budget fotograaf hehe
check trouwens dit ff :
http://www.sport2.de/bmx/ansicht/artike ... urich.html
Dikke foto's van het evenement (ook van shenen?) en een verhaaltje en uitslag (met jeremy strink hehe)
check trouwens dit ff :
http://www.sport2.de/bmx/ansicht/artike ... urich.html
Dikke foto's van het evenement (ook van shenen?) en een verhaaltje en uitslag (met jeremy strink hehe)
Leider gab es auch beim zweiten Tourstopp der Homegrown Tour Verletzte. Der Niederländer Kevin Katinas stürzte im ersten Run und konnte den zweiten Lauf nicht mehr antreten. ''
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
Ohja, en volgens deze site :
http://www.konaworld.com/owners%5Farea/ ... entry14704
Rijden Roy en kevin voor kona
Roy Groenewegen, Nederlands Kona Team; discipline DJ / Slopestyle
Kevin Kantinas, Nederlands Kona Team; discipline DJ / Slopestyle
dope
http://www.konaworld.com/owners%5Farea/ ... entry14704
Rijden Roy en kevin voor kona
Roy Groenewegen, Nederlands Kona Team; discipline DJ / Slopestyle
Kevin Kantinas, Nederlands Kona Team; discipline DJ / Slopestyle
dope

Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
-
- Contacteer:
Kevin en Roy rijden voor Kona ja, echt strak man. Het begint wel een beetje los te komen in Nederland.
http://www.konaworld.com/grassroots_groenewegen.htm
http://www.konaworld.com/grassroots_katinas.htm
Die foto's van de site zijn wel oke ja, maar ze zijn vooral redelijk bewegingsvrij (de meeste foto's dan) en vaak is de rijder overbelicht, veel tricks zijn ook niet echt op het juiste moment gepakt of ze staan er niet volledig op, dus heel super zijn ze niet.
ach op zo'n event is het ook lastig om dat je niet weet wat er komen gaat, maar als je een beetje weet naar welke trick een bepaalde beweging toegaat, dan kun je dat aardig inschatten.
D70 en 17-70 is een vette combo man, vergis je niet, lowbudget maar prima spul. Ik heb een 350D en had een 10-22 lens, maar die is net verkocht, ga 1 deze dagen een Nikon D300 halen, going pro haha.
Volgend jaar wil ik er Sowieso bij zijn
Komt er binnenkort nog iets leuks aan dan? weet iemand dat?
http://www.konaworld.com/grassroots_groenewegen.htm
http://www.konaworld.com/grassroots_katinas.htm
Die foto's van de site zijn wel oke ja, maar ze zijn vooral redelijk bewegingsvrij (de meeste foto's dan) en vaak is de rijder overbelicht, veel tricks zijn ook niet echt op het juiste moment gepakt of ze staan er niet volledig op, dus heel super zijn ze niet.

D70 en 17-70 is een vette combo man, vergis je niet, lowbudget maar prima spul. Ik heb een 350D en had een 10-22 lens, maar die is net verkocht, ga 1 deze dagen een Nikon D300 halen, going pro haha.

Volgend jaar wil ik er Sowieso bij zijn

Komt er binnenkort nog iets leuks aan dan? weet iemand dat?
- redoutterider
In duitsland is de scene veel en veel groter als in NL. Denk dat daardoor ook het grote verschil van niveau door komt. Dit zal ook altijd zo blijven.Dennis Katinas schreef:Een discussie over het niveau van de Nederlanders ten opzichte van bijvoorbeeld duitse rijders zo best interessant kunnen zijn. Maar vooral de vraag wat hier gedaan kan worden om dat verschil kleiner te maken vind ik interessant. Ik denk dat een paar goede big ass MX foampits toch wel de basis is. 1 in het noorden, met een indoor dirt track erbij maybe? en eentje in het midden van het land en 1 in het zuiden. Echt dan schiet het niveau al omhoog. In het zuiden heb je Velthoven al, en er moeten toch wel twee oude schuren of loodsen te vinden zijn in het noorden en in midden NL om foampits te plaatsen?! Er zijn al lekker wat rijbare trails, dus dat scheeld ook al.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
- Contacteer:
Nou ik weet het nog zo net niet, als je de middelen hebt, trails, rezzie's en foampits. Dan maakt de grote van de scene niet veel uit denk ik. Als iedereen elkaar hier opjut en stimuleerd, dan kun je ook heel ver komen. Talent en de bereidheid om arbeit te verichten gaat namelijk verder dan de landsgrenzen. Maar we zullen zien, je hebt wel een punt. Zonder scene kom je ook minder snel aan de middelen, sponsoren, wedstrijden.Tuup J schreef:In duitsland is de scene veel en veel groter als in NL. Denk dat daardoor ook het grote verschil van niveau door komt. Dit zal ook altijd zo blijven.Dennis Katinas schreef:Een discussie over het niveau van de Nederlanders ten opzichte van bijvoorbeeld duitse rijders zo best interessant kunnen zijn. Maar vooral de vraag wat hier gedaan kan worden om dat verschil kleiner te maken vind ik interessant. Ik denk dat een paar goede big ass MX foampits toch wel de basis is. 1 in het noorden, met een indoor dirt track erbij maybe? en eentje in het midden van het land en 1 in het zuiden. Echt dan schiet het niveau al omhoog. In het zuiden heb je Velthoven al, en er moeten toch wel twee oude schuren of loodsen te vinden zijn in het noorden en in midden NL om foampits te plaatsen?! Er zijn al lekker wat rijbare trails, dus dat scheeld ook al.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de scene nu groter is hier in NL.
2 jaar terug reed ik veel skatepark op mtb, was volgens mij de enigste in NL die dat toen deed, ofja op een beetje redelijk niveau. Ik was de eerste van NL die tailwhip op mtb geland heeft toen. Maar ik ben toen ook ermee gestopt mede doordat er toen zo weinig, tot niemand dat deed. Enja, elke keer alleen zo gaan fietsen is ook geen fun. Daarom maar fr/dh gaan doen, die scene is hier in zuid-limburg net iets groter.
2 jaar terug reed ik veel skatepark op mtb, was volgens mij de enigste in NL die dat toen deed, ofja op een beetje redelijk niveau. Ik was de eerste van NL die tailwhip op mtb geland heeft toen. Maar ik ben toen ook ermee gestopt mede doordat er toen zo weinig, tot niemand dat deed. Enja, elke keer alleen zo gaan fietsen is ook geen fun. Daarom maar fr/dh gaan doen, die scene is hier in zuid-limburg net iets groter.
Life begins at the end of your comfortzone.
Ik denk dat de scene hier in Nederland niet zo heel klein is in vergelijking tot Duitsland. Duitsland zelf is al veel groter. Als je ziet waar ze allemaal vandaan komen. Hier in Nederland is men snel bang om een stukje te rijden.
Rezzie's en foampit zijn niet het meest belangrijke. Juist het samen komen en van elkaar leren en elkaar stimuleren.
De sport moet groeien doordat er dingen georganiseerd worden... Op gebied van locaties met name dirt gaat het goed. Er komen er veel en ook veel goede bij.
Rezzie's en foampit zijn niet het meest belangrijke. Juist het samen komen en van elkaar leren en elkaar stimuleren.
De sport moet groeien doordat er dingen georganiseerd worden... Op gebied van locaties met name dirt gaat het goed. Er komen er veel en ook veel goede bij.
Life is what happens while you're busy making other plans.