Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
tist - Berichten:818
- Lid geworden op:zo mei 14, 2006 9:40 pm
Bericht
door tist » zo feb 03, 2008 1:39 am
menace schreef:Lacer schreef:een van de weinige die er ook nog mooi uit ziet
Vind je

Ja....
Mvg TiSt
-
Lacer - Berichten:723
- Lid geworden op:zo jun 17, 2007 9:01 pm
Bericht
door Lacer » zo feb 03, 2008 2:57 pm
tist schreef:menace schreef:Lacer schreef:een van de weinige die er ook nog mooi uit ziet
Vind je

Ja....
Mvg TiSt
wat hij zegt..
-
tist - Berichten:818
- Lid geworden op:zo mei 14, 2006 9:40 pm
Bericht
door tist » ma feb 04, 2008 8:11 pm
Lacer schreef:tist schreef:menace schreef:
Vind je

Ja....
Mvg TiSt
wat hij zegt..
idd!
Mvg TiSt
-
khardak
- Berichten:751
- Lid geworden op:ma sep 03, 2007 9:54 am
- Locatie:Amersfoort
Bericht
door khardak » ma feb 11, 2008 2:46 pm
whahaha sloeber-ghetto cruiser

-
N I E L S - Berichten:3653
- Lid geworden op:zo sep 07, 2003 2:58 pm
- Locatie:Amsterdam
Bericht
door N I E L S » ma feb 11, 2008 2:49 pm
Tijd om zijn spaken in te pakken met aluminiumfolie maar niet de ketting op maat maken, dat dan weer niet ...
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
khardak
- Berichten:751
- Lid geworden op:ma sep 03, 2007 9:54 am
- Locatie:Amersfoort
Bericht
door khardak » ma feb 11, 2008 5:00 pm
jonge je begrijpt het niet ....
kijk naar zijn kleding oversized is helemaal da bomb

-
Roel@dTb
- Berichten:921
- Lid geworden op:zo okt 29, 2006 9:33 am
- Locatie:Dinxperlo
-
Contacteer:
Bericht
door Roel@dTb » ma feb 11, 2008 8:02 pm
Heb je opzich weinig aan, want als je niet trapt heeft die rem ook geen zin.
Alleen je cranks kun je ermee stil zetten, de wieltjes niet.
Maar toch ziet het er wel lollig uit

-
Goofy @ Team SoliD
- Berichten:1238
- Lid geworden op:do jun 05, 2003 10:17 am
- Locatie:omg. Sittard
-
Contacteer:
Bericht
door Goofy @ Team SoliD » ma feb 11, 2008 8:09 pm
Roel@dTb schreef:Heb je opzich weinig aan, want als je niet trapt heeft die rem ook geen zin.
Alleen je cranks kun je ermee stil zetten, de wieltjes niet.
Maar toch ziet het er wel lollig uit

nou, dat dacht ik ook maar nu ik even beter kijk denk ik dat het een gehele as is. Het crank samen met het tandwiel. En dus ook geen body op het achterwiel. dus het werkt hetzelfde als een eenwieler.
Vooruit gaan is trappen, stoppen is minder hard trappen tot dat de pedalen stil staan.
zoals BLRacing zegt:
BLRacing schreef:fixy met rem
G.
TS
-
khardak
- Berichten:751
- Lid geworden op:ma sep 03, 2007 9:54 am
- Locatie:Amersfoort
Bericht
door khardak » ma feb 11, 2008 8:26 pm
is hard kansloos je verneukt de hele schijf met je schoen

-
Plip
- Berichten:986
- Lid geworden op:ma dec 11, 2006 10:35 am
- Locatie:Malden
Bericht
door Plip » ma feb 11, 2008 8:42 pm
Ik weet niet hoe jij op je pedalen staat:P, maar als je daar met je schoen tussen komt.
Je sloopt eerder je schoen

-
khardak
- Berichten:751
- Lid geworden op:ma sep 03, 2007 9:54 am
- Locatie:Amersfoort
Bericht
door khardak » ma feb 11, 2008 8:44 pm
ik bedoel je raakt met je voet ook wel een sje sprocket

en als dat met je schijf gebeurt

doegdoeg(voet of schijf whatever

)
-
didadunlop
- Berichten:4533
- Lid geworden op:vr sep 16, 2005 7:27 am
Bericht
door didadunlop » ma feb 11, 2008 9:02 pm
Het is een fixie aka doortrapper. Dus zolang het wiel draait draaien de cranks en als je achteruittrapt gaat je wiel ook achteruit.
Remschijf daar is wel handig aangezien je je ketting spant dmv track ends.
En waarom zou je dan niet met je voet tussen je kettingblad komen? Als het rechts goed gaat zal het links ook wel goed gaan.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Trekrules
- Berichten:3705
- Lid geworden op:za mar 03, 2007 9:44 pm
- Locatie:Sleen
Bericht
door Trekrules » ma feb 11, 2008 9:50 pm
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
tist - Berichten:818
- Lid geworden op:zo mei 14, 2006 9:40 pm
Bericht
door tist » ma feb 11, 2008 9:59 pm
Die tweede heeft wel enorm veel veerweg, 10mm ofzo?
Mvg TiSt
-
Roel@dTb
- Berichten:921
- Lid geworden op:zo okt 29, 2006 9:33 am
- Locatie:Dinxperlo
-
Contacteer:
Bericht
door Roel@dTb » di feb 12, 2008 7:13 am
Goofy @ Team SoliD schreef:Roel@dTb schreef:Heb je opzich weinig aan, want als je niet trapt heeft die rem ook geen zin.
Alleen je cranks kun je ermee stil zetten, de wieltjes niet.
Maar toch ziet het er wel lollig uit

nou, dat dacht ik ook maar nu ik even beter kijk denk ik dat het een gehele as is. Het crank samen met het tandwiel. En dus ook geen body op het achterwiel. dus het werkt hetzelfde als een eenwieler.
Vooruit gaan is trappen, stoppen is minder hard trappen tot dat de pedalen stil staan.
zoals BLRacing zegt:
BLRacing schreef:fixy met rem
G.
Ik snap wat je bedoelt, dat dacht ik ook al maar dat zou ik dan nog irritand vinden, heb je meer zo'n skelter idee. Ik vind de uitvinding van de rem op de achternaaf(of erin of velgrem) tot nu toe de beste

-
didadunlop
- Berichten:4533
- Lid geworden op:vr sep 16, 2005 7:27 am
Bericht
door didadunlop » di feb 12, 2008 7:51 am
Ik snap wat je bedoelt, dat dacht ik ook al maar dat zou ik dan nog irritand vinden, heb je meer zo'n skelter idee. Ik vind de uitvinding van de rem op de achternaaf(of erin of velgrem) tot nu toe de beste
Leg mij dan eens uit wat het verschil is in werking tussen remmen op je wiel of remmen op je crank? Resultaat is hetzelfde (als je fixie rijdt wel te verstaan, anders heb je er niks aan..

).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Chmod
- Berichten:3763
- Lid geworden op:ma sep 08, 2003 6:10 pm
- Locatie:Hoegaarden
Bericht
door Chmod » di feb 12, 2008 4:51 pm
-
Roel@dTb
- Berichten:921
- Lid geworden op:zo okt 29, 2006 9:33 am
- Locatie:Dinxperlo
-
Contacteer:
Bericht
door Roel@dTb » di feb 12, 2008 6:15 pm
didadunlop schreef:Ik snap wat je bedoelt, dat dacht ik ook al maar dat zou ik dan nog irritand vinden, heb je meer zo'n skelter idee. Ik vind de uitvinding van de rem op de achternaaf(of erin of velgrem) tot nu toe de beste
Leg mij dan eens uit wat het verschil is in werking tussen remmen op je wiel of remmen op je crank? Resultaat is hetzelfde (als je fixie rijdt wel te verstaan, anders heb je er niks aan..

).
Ehm, als ik het goed snap werken die remmen toch zo:
* Je trapt, en je gaat vooruit, en je wielen gaan dus draaien
* Als je je voeten v/d pedalen haalt draaien je cranks gewoon door
Of is het dat de body die normaal op je achterwiel zit, op de BB zit zegma?
Gr. Roel
-
didadunlop
- Berichten:4533
- Lid geworden op:vr sep 16, 2005 7:27 am
Bericht
door didadunlop » di feb 12, 2008 6:52 pm
er zit geen vrijloopmechanisme (freewheel/koppeling oid) tussen je cranks en je velg.
Dus zolang je wielen ook maar een kant op draaien zullen je cranks hetzelfde doen en vice versa.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Roel@dTb
- Berichten:921
- Lid geworden op:zo okt 29, 2006 9:33 am
- Locatie:Dinxperlo
-
Contacteer:
Bericht
door Roel@dTb » di feb 12, 2008 8:26 pm
didadunlop schreef:er zit geen vrijloopmechanisme (freewheel/koppeling oid) tussen je cranks en je velg.
Dus zolang je wielen ook maar een kant op draaien zullen je cranks hetzelfde doen en vice versa.
Dan werkt het eigenlijk hetzelfde alleen lijkt het me erg k*t
-
wannes - Berichten:320
- Lid geworden op:za mar 22, 2003 7:07 pm
- Locatie:Aarschot
Bericht
door wannes » di feb 12, 2008 10:54 pm
didadunlop schreef:Ik snap wat je bedoelt, dat dacht ik ook al maar dat zou ik dan nog irritand vinden, heb je meer zo'n skelter idee. Ik vind de uitvinding van de rem op de achternaaf(of erin of velgrem) tot nu toe de beste
Leg mij dan eens uit wat het verschil is in werking tussen remmen op je wiel of remmen op je crank? Resultaat is hetzelfde (als je fixie rijdt wel te verstaan, anders heb je er niks aan..

).
Maar als je gaat afremmen op je crank wordt de ketting toch nog eens extra belast? En als je ketting breekt wat dan? Beter rechtstreeks afremmen op het wiel denk ik dan. Dan is de "zwakke schakel" ( ketting ) er al tussenuit...
Grtz,
Wannes
-
Gène - Berichten:2371
- Lid geworden op:zo dec 23, 2001 8:39 pm
Bericht
door Gène » wo feb 13, 2008 1:11 pm
Die rem is helemaal OCC style. Ik vind het wel gaaf uitzien. Practisch is het niet, maar het ziet er zeker mooi uit. Mooie cleane achterkant.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!