Véél toffer dan iets op de NAHBS
Moderators:JJ, Beheerders
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=381562
Effe iets meer "custom".
Effe iets meer "uniek"
Geeft echt een andere manier van rijden, en lost problemen op waar anderen tegenaan bleven lopen. Pakt ze bij de horens, en draait ze de nek om.
Ik wil DIT, maar dan met een ander, lager, swept stuurtje. rest mag wel zo blijven.
Oh, en als je dan toch zo'n achternaaf maakt, dan net zo goed ruimte voor 6spd laten.
Er komen nieuwe lichtere, betere velgen en banden aan.
Resistance is futile...
Let op : foto is naast een 29"er...
Effe iets meer "custom".
Effe iets meer "uniek"
Geeft echt een andere manier van rijden, en lost problemen op waar anderen tegenaan bleven lopen. Pakt ze bij de horens, en draait ze de nek om.
Ik wil DIT, maar dan met een ander, lager, swept stuurtje. rest mag wel zo blijven.
Oh, en als je dan toch zo'n achternaaf maakt, dan net zo goed ruimte voor 6spd laten.
Er komen nieuwe lichtere, betere velgen en banden aan.
Resistance is futile...
Let op : foto is naast een 29"er...
Het is inderdaad echt SUPER gaaf om te zien dat iedere 36er die er gemaakt wordt (er zijn er op dit moment naar mijn weten minimaal 5) steeds beter wordt.
Vork-offsets, inbouwbreedtes, banden, velgen enz, alles wordt elk model weer beter.
Ik ben echt benieuwd hoe één der laatste versies zich zou gedragen offroad.
Vork-offsets, inbouwbreedtes, banden, velgen enz, alles wordt elk model weer beter.
Ik ben echt benieuwd hoe één der laatste versies zich zou gedragen offroad.
- didadunlop
In 1976 was 29" de ideale wielmaat geweest.Fry schreef:Ik denk dat de perfecte wielgrootte bij 29'er bereikt wordt en dat dit alleen maar irritant wordt in bochten en technische passages
Sindsdien, groeihormonen in ons vlees. Gemiddelde mens nog eens 10% groter.
Deze fiets is als een onbewoond eiland : al in 2008 voorbereid op het Kyoto Verdrag van 3008

Het hoeft niet ideaal te zijn om beter te zijn. Net als met vrouwen (vrouwen zijn meer mijn ding). Met de ideale vrouw heb je niet perse het meeste plezier in het leven. Beetje saai.
Cloxxki schreef:Een sl@t zonder tanden zuigt een stuk beter dan eentje met een mooi vol gebit, ziet er alleen weer minder uit.Fry schreef:
Het hoeft niet ideaal te zijn om beter te zijn. Net als met vrouwen (vrouwen zijn meer mijn ding). Met de ideale vrouw heb je niet perse het meeste plezier in het leven. Beetje saai.
Bedoel je zoiets???
Put the fun between your legs!
Cubeman schreef:Cloxxki schreef:Een sl@t zonder tanden zuigt een stuk beter dan eentje met een mooi vol gebit, ziet er alleen weer minder uit.Fry schreef:
Bedoel je zoiets???![]()
![]()
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Zou je denken. Maar het blijft 1 hand die de remmen bedient. Het is vooral symmetrisch, wat bij een lange en brede vork wellicht geen kwaad kan. Maarja, 203mm is natuurlijk heel okee vergeleken met de wielmaat.Hotsnail schreef:Voor in ieder geval genoeg remvermogen![]()
Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het rijd.
Frame ziet er trouwens super uit