Onvoorstelbaar...
Moderator:Beheerders
Soms.... Soms he.... blijven sommige leden op dit forum me verbazen...
Stel:
Je hebt een setje Avid Juicy carbon te koop staan hier op het forum. Inmiddels verkocht, maar dat terzijde...
Via mijn profiel valt mijn msn naam te achterhalen. Dus ik wordt toegvoegd door een bepaald, waarschijnlijk erg jong, lid van dit forum. Bij het online komen, wordt ik direct toegesproken.
Of ik de set juicy's nog te koop heb.
Ik denk: interessant, iemand heeft interesse.
Maar nee, hij blijkt op zoek te zijn naar een set remblokken (dit alles wordt me in msn taal mee gedeeld)
Of ik de remblokken ook los verkoop?
Ik vraag hem of ie serieus is en stuur hem een link van Bike2build voor een paar remblokken.
Zijn commentaar is, dat het anders zo lang duurt.
Echt, hier heb ik zo de pest aan!
Zoals een wijs man, hier ooit (10 jaar terug) op het forum zei ten tijde dat ik nog een Havo klant was...
Zakgeld schooiers united
Ik weet nu precies hoe Plons zich toen heeft gevoeld!!!
Stel:
Je hebt een setje Avid Juicy carbon te koop staan hier op het forum. Inmiddels verkocht, maar dat terzijde...
Via mijn profiel valt mijn msn naam te achterhalen. Dus ik wordt toegvoegd door een bepaald, waarschijnlijk erg jong, lid van dit forum. Bij het online komen, wordt ik direct toegesproken.
Maar nee, hij blijkt op zoek te zijn naar een set remblokken (dit alles wordt me in msn taal mee gedeeld)
Ik vraag hem of ie serieus is en stuur hem een link van Bike2build voor een paar remblokken.
Zoals een wijs man, hier ooit (10 jaar terug) op het forum zei ten tijde dat ik nog een Havo klant was...
Zakgeld schooiers united
- Jean-Pierre
Tja het is irritant, tuurlijk, maar een topic openen hoe irritant iemand wel niet is, vind ik een beetje ver gaan. Dan kun je beter een topic openen wie er niet te vertrouwen zijn, bij aankoop van iets en dan heb ik het niet over een winkel.
Maar dat is mijn mening.
Groeten,
Jean
Maar dat is mijn mening.
Groeten,
Jean
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Pieter en zijn V10
Re: Onvoorstelbaar...
Zorg dan dat je emailadres niet zomaar zichtbaar is, of voeg die gast niet toe op MSN, of reageer niet op z'n vragen.Bernard schreef:Via mijn profiel valt mijn msn naam te achterhalen. Dus ik wordt toegvoegd door een bepaald, waarschijnlijk erg jong, lid van dit forum. Bij het online komen, wordt ik direct toegesproken.
Je maakt het zakgeldschooiers ook wel erg makkelijk

Re: Onvoorstelbaar...
Tijd dat t seizoen weer begint...Bernard schreef:Soms.... Soms he.... blijven sommige leden op dit forum me verbazen...
Stel:
Zakgeld schooiers united
Lekker bijkomen bij Andy in de caracavan

Rrrrrrrr
SlapHappy