Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
nice ride die solid, hoe bevalt die vivid?
Support by www.everyday26.de & www.bike-sport-muenchen.de/
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Alleen nog een cool ondershrift ofzo..
Kevin waarom heb je het dan niet direct gevraagt aan die duitse kerels dan? Dan had je de mogelijkheid om direct feedback te krijgen op je pogingen om hetzelfde teken te maken.
Kevin waarom heb je het dan niet direct gevraagt aan die duitse kerels dan? Dan had je de mogelijkheid om direct feedback te krijgen op je pogingen om hetzelfde teken te maken.
Laatst gewijzigd door jaspero op ma apr 14, 2008 4:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou kijkkevinv10 schreef:Heb je geen close up van dat gebaar dat je maakt?Sneeck schreef:
Ik zie altijd vollop veel duitsers met hanekammen op hun helm dat doen en ik wil het ook wel eens leren.
Stap 1.
Koop een helm met een hanekam erop
Stap 2. (als er een verpakking om de helm zit haal hem eruit) En zet je hem op je hoofd.(de helm, niet de verpakking.
Stap 3. Tel tot vijf op je linkerhand. (steek anders je duim en je wijsvinger uit, de hand waar je een L mee maakt is links.)
Stap 4. Doe de vinger van de 4 naar de handpalm toe ( je mag je rechterhand gebruiken als het niet lukt.)
Stap 5. Doe de vinger van de 3 naar de handpalm toe( je mag je rechterhand gebruiken als het niet lukt.)
Stap 6. Leg de vinger van de 1 op de vinger van de 3( je mag je rechterhand gebruiken als het niet lukt.)
Als je snapt wat ik bedoel, dan heb je het geleerd. Als je het niet snap zeg het even leg ik het wat uitgebreider uit.
zo

Mooie fiets trouwens

Laatst gewijzigd door Roel@dTb op ma apr 14, 2008 9:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Echtwel
Zelf's met deze lompe wielset gaatie makkelijk de lucht in. Gewoon een ontzettend leuke bike om mee te springen 
Kleine video van afgelopen zondag;
http://www.pinkbike.com/video/17237/

Kleine video van afgelopen zondag;
http://www.pinkbike.com/video/17237/
Hij is al een tijdje in m'n bezit, maar vandaag net nieuwe wielen erin gezet en nu toch maar eens posten.
Mijn UMF Freddy 1 team!

Specs:
Frame: UMF Freddy 1 team, 2007
Vork: Manitou travis SC 1,5"
Demper: Fox Dhx 4 (400x2.80), Komt binnenkort een Ti veertje op
Wielen: Mavic deemax 2004
Remmen: Avid juicy 7
Chainguide: blackspire DS1 C4
enz..
En ze rijdt super!!
Mijn UMF Freddy 1 team!

Specs: