Oh, is dat het.. Ik begreep al niet wat ie nou eigenlijk bedoelde :p...Loeky schreef:voor de duidelijkheid: er is hier vast wat sarcasme in het spelBecksnar schreef:sorry?hubertje schreef:hier si de freddy si![]()
hubertje schreef:Een plushe manitou, en dan nog voor een lichte rijder? Waar heb je die gehaald?
Bij UMF, via bikemotion contact gelegd. Hoezo, interesse?
Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
Dit en dat.
Die Deemaxen staan goed Sander! 
Nu nog een paar mooie schijven en hij is af (laat ik nou nog een setje floating discs hebben liggen
)
Oh en over die veer, neem ik zondag wel mee naar Willingen, kunnen we ff kijken. Moet passen in elk geval.
Sweet bike!

Nu nog een paar mooie schijven en hij is af (laat ik nou nog een setje floating discs hebben liggen

Oh en over die veer, neem ik zondag wel mee naar Willingen, kunnen we ff kijken. Moet passen in elk geval.
Sweet bike!

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
- Jean-Pierre
Dat is hier meestal of niet?Loeky schreef:voor de duidelijkheid: er is hier vast wat sarcasme in het spelBecksnar schreef:sorry?hubertje schreef:hier si de freddy si![]()
hubertje schreef:Een plushe manitou, en dan nog voor een lichte rijder? Waar heb je die gehaald?
Bij UMF, via bikemotion contact gelegd. Hoezo, interesse?

Vette fiets

Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Nice ride Don, zou aleen de e 13 door iets anders vervangen.
Wat doet ie op de weegschaal?
Wat doet ie op de weegschaal?
Support by www.everyday26.de & www.bike-sport-muenchen.de/
-
-
Na lange tijd op mijn hardtail bergen af te racen, werd het tijd voor iets anders. Ondertussen heb ik gisteren de eerste testrit gedaan en het rijdt PERFECT! Er zijn gewoon geen woorden voor...
Ik ga hem gebruiken voor speelse freeride en flowride (als het laatste mocht bestaan), dus heb ik hem er ook naar opgebouwd. Ik ben 1m95, dus heb daarom de large gekozen.
custom painted door ne maat!
korte spec list:
frame:
Transition BottleRocket met DHX5.0 coil (ben blij dat ik geen air heb)
vork:
2007 marzo 66 RC2
cranks+brakes:
shimano saint
wielen:
dmr revolver met mavic EX... daarrond (ik wou eigenlijk de 721, maar die waren niet op stock)
rest:
Shimano, sram, FSA, race face, nope, odi, wellgo, maxxis,... (ik ken niet alle type-nummers vanbuiten, is toch niet zo belangrijk)
nu genoeg gezeverd, tijd om te biken....

Ik ga hem gebruiken voor speelse freeride en flowride (als het laatste mocht bestaan), dus heb ik hem er ook naar opgebouwd. Ik ben 1m95, dus heb daarom de large gekozen.
custom painted door ne maat!
korte spec list:
frame:
Transition BottleRocket met DHX5.0 coil (ben blij dat ik geen air heb)
vork:
2007 marzo 66 RC2
cranks+brakes:
shimano saint
wielen:
dmr revolver met mavic EX... daarrond (ik wou eigenlijk de 721, maar die waren niet op stock)
rest:
Shimano, sram, FSA, race face, nope, odi, wellgo, maxxis,... (ik ken niet alle type-nummers vanbuiten, is toch niet zo belangrijk)
nu genoeg gezeverd, tijd om te biken....

Laatst gewijzigd door fredo op ma apr 21, 2008 2:37 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
-