Hallo, en een paar vraagjes..
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Stoer fietsje, mannelijk verzet!
Persoonlijk vind ik dat soort achternaven/kransjes te lelijk, maar het is natuurlijk wel super effectief.
Kleur is idd goed, zeker in combi met die verchroomde achtervorken.
JJ
Persoonlijk vind ik dat soort achternaven/kransjes te lelijk, maar het is natuurlijk wel super effectief.
Kleur is idd goed, zeker in combi met die verchroomde achtervorken.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
FUCCITShame schreef:haha! precies Ott, ik mag hem van mn huisgenoten ook niet verven.. maar houden zo idd..
ik zal morgen even een foto maken van het achter frame..

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Die hebben torckx standaard, de T20 sleutel, een sleutel die sommige mensen niet direct hebben. Bovendien zijn torckx bouten niet zo bestand tegen uitslijting als inbus bouten.hil1 schreef:ff gekke vraag. Kan je de boutjes van het achterkransje niet vervangen door schijfremboutjes, dat ziet er imho 'cleaner' uit.
Precies, ik heb ze ook als inbus, maar die zijn zo ondiep dat je ze zo ronddraaitFry schreef:Die hebben torckx standaard, de T20 sleutel, een sleutel die sommige mensen niet direct hebben. Bovendien zijn torckx bouten niet zo bestand tegen uitslijting als inbus bouten.hil1 schreef:ff gekke vraag. Kan je de boutjes van het achterkransje niet vervangen door schijfremboutjes, dat ziet er imho 'cleaner' uit.

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Precies, ik heb ze ook als inbus, maar die zijn zo ondiep dat je ze zo ronddraaitFry schreef:Die hebben torckx standaard, de T20 sleutel, een sleutel die sommige mensen niet direct hebben. Bovendien zijn torckx bouten niet zo bestand tegen uitslijting als inbus bouten.hil1 schreef:ff gekke vraag. Kan je de boutjes van het achterkransje niet vervangen door schijfremboutjes, dat ziet er imho 'cleaner' uit.

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
precies, daarom ook mijn keuze voor de inbus variant (en ik had ze toevallig nog liggenFry schreef:Die hebben torckx standaard, de T20 sleutel, een sleutel die sommige mensen niet direct hebben. Bovendien zijn torckx bouten niet zo bestand tegen uitslijting als inbus bouten.hil1 schreef:ff gekke vraag. Kan je de boutjes van het achterkransje niet vervangen door schijfremboutjes, dat ziet er imho 'cleaner' uit.