Mogelijkheden bos tussen Amerongen en Maarsbergen?
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wie weet of het toegestaan is te fietsen in het bos tussen Amerongen (vaste route aldaar) en Maarsbergen (aansluiting naar bossen Zeist-Austerlitz)?
Toevallig iemand een relevante GPS track voor dat traject?
Thanks!
JJ
Toevallig iemand een relevante GPS track voor dat traject?
Thanks!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hmmm, dat klinkt niet veelbelovend. Ik ga het morgen proberen mbv mijn gps unit. Op de topo mappen staan genoeg paadjes, die Heide zal wel het witte stuk zijn. Ik zal proberen daar dan zoveel mogelijk omheen te fietsen.
Mss goed om eerst evenwijdig aan de weg leersum Amerongen te fietsen en dan vanaf Leersum (na de weg Leersum Maarsbergen overgestoken te zijn) naar boven richting maarsbergen...
verder nog iemand ideeen?
JJ
Mss goed om eerst evenwijdig aan de weg leersum Amerongen te fietsen en dan vanaf Leersum (na de weg Leersum Maarsbergen overgestoken te zijn) naar boven richting maarsbergen...
verder nog iemand ideeen?
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Als ik een lange training heb haal ik het wel eens tot aan Amerongen. Daarbij doorsteek ik dit bos. Er lopen hier en daar wel grappige paden. Vanaf de Bilt tot aan Maarn heb ik inmiddels de mooiste paadjes wel gevonden. Ik doorsteek overal gebieden waar het fietsen verboden is. Koos de boswachter ben ik tot nu toe nog maar 1x tegen gekomen. (panbos). Voglende week zwerf ik waarschijnlijk ook weer ergens op de Utrechtse heuvelrug rond opzoek naar mooie paadjes. Het betrefffende bos zal ik dan ook weer een beetje verkennen aangezien er weer een lange training op het programma staat. (7 uur)
Ik ben wel eens ten Noorden van Valkenheide vanaf de weg (N226) langs een akker het bos in gegaan. Er staat een bordje van de terrein eigenaar. Hier een beetje kris kras paadjes of betreden bos zoeken. Is te biken tot aan of om terrein van Valken heide heen.
Als je op het terrein van Valkenheide uitkomt kun je aan de via struweel weer het bos in. Vanaf dat punt kun je naar de route Leersum of naar het Leersumse veld en verder.
succes
Als je op het terrein van Valkenheide uitkomt kun je aan de via struweel weer het bos in. Vanaf dat punt kun je naar de route Leersum of naar het Leersumse veld en verder.
succes
Het lange rechte pad wat er liep hebben vanaf Maarsbergen is dichtgegooid met bomen zag ik onlangs. Dit om kennelijk aan te geven dat je er niet mag fietsen.
Van Leersum af naar Marsbergen liggen nog wel wat paden maar zo lang je niet telkens dwars de Heuvelrug afrijdt is het weinig spectaculair.
DTC reed vaak ook hun tochten van Driebergen naar Leersum en reden dan regelmatig de Heuvelrug dwars op en af. (Ben benieuwd hoe die toertochten er uitzien komende winter)
Van Leersum af naar Marsbergen liggen nog wel wat paden maar zo lang je niet telkens dwars de Heuvelrug afrijdt is het weinig spectaculair.
DTC reed vaak ook hun tochten van Driebergen naar Leersum en reden dan regelmatig de Heuvelrug dwars op en af. (Ben benieuwd hoe die toertochten er uitzien komende winter)
-
- Contacteer: