Handjetik

Ik dacht, ik probeer eens een sequence, is nog best goed gelukt al zeg ik het zelf

Moderator:Beheerders
Ik gebruik een gratis fotobewerkingsprogramma genaamd Photofiltre, maar in principe kan Piant ook ja. Heb je alleen wel minder mogelijkheden.Stillridingbmx schreef:Hoe maak je een sequence ?
Opzich als die camera op de zelfde plek staat hoor je er niks van te zien als je hem vierkant uitsnijd, maar licht er ook weer aan hoe de zon enz. schijnt met schaduwen etc.larzveenz schreef:Ik gebruik een gratis fotobewerkingsprogramma genaamd Photofiltre, maar in principe kan Piant ook ja. Heb je alleen wel minder mogelijkheden.Stillridingbmx schreef:Hoe maak je een sequence ?
Hoe?
- Zorg dat bij de fotos de camera op dezelfde plek staat (liefst op een standaard, maar in de hand kan ook prima, was bij deze ook zo)
- Kies 1 foto uit waar je de geknipte stukjes uit elke foto inplakt. Het beste zorg je dat deze geknipte stukjes niet vierkant zijn, maar met ribbelige randjes (je kunt een lijn trekken welke je selectie aangeeft ipv een vierkant te trekken). Hierdoor zie je geen overganglijnen en dergelijke. Zeker als de fotograaf de camera meedraait is dit handig, vanwege helderheidsverschillen, op deze manier kun je strepen voorkomen.
Good luck!
Je moet wel respect hebben voor de man of vrouw die de bunnyhop heeft uitgevonden.BiKeRbOi schreef:ik kan geen tuck no handerRoel@dTb schreef:BiKeRbOi schreef: oja Roel@dTb, haal ff die tuck no handers weg uit respect voor onze superheld die tuck no handers heeft uitgevonden![]()
Die filmpjes van jou mogen dan zeker wel??
![]()
![]()
Dat word betalen larsmans! Zomaar foto's met mij erop op internet zettenlarzveenz schreef:Gisteren @ Orderbos, Apeldoorn.
Handjetik
![]()
Heb ik maar 1 ding op te zeggen,BiKeRbOi schreef:avondje foto's schieten in Rotterdam:
wallride @ stadhuis
http://i2.pinkbike.com/photo/2041/pbpic2041043.jpg
wall to 180 bij Hotel New York
http://i2.pinkbike.com/photo/2041/pbpic2041044.jpg
foto's by markmeisner.com
binnenkort meer zodra ik ze heb ontvangen