WIe, wat waar, wanneer op 8 juni?
Moderators:JJ, Beheerders
Wat is de planning voor aanstaande zondag.
Waar verzamelen?
Wie komen er?
Akwa
Waar verzamelen?
Wie komen er?
Akwa
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik hoop er op tijd te zijn, neem een tent mee. De DP gang zal er ook wel weer zijn dus daar hoop ik hem naast te kunnen zetten. Ik denk dat ik er rond half 11 ben.
Tot Zondag!!
JJ
Tot Zondag!!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
- didadunlop
waar ga je kamperen? Ik ben nog aan het twijfelen of ik zaterdagavond in Groesbeek kampeer of doorrij naar Arnhem en daar ergens crash. Of dat ik zondagochtend naar Arnhem ga.Ik kom ook, ik ga kamperen met vrouwlief in Arnhem dus ik ben er ook vroeg.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Op deze camping:didadunlop schreef:waar ga je kamperen? Ik ben nog aan het twijfelen of ik zaterdagavond in Groesbeek kampeer of doorrij naar Arnhem en daar ergens crash. Of dat ik zondagochtend naar Arnhem ga.Ik kom ook, ik ga kamperen met vrouwlief in Arnhem dus ik ben er ook vroeg.
www.campingwarnsborn.nl/nl/
Tja, ik had al een topic geopend maar die hebben "ze" bij de meeting gezet
Ik ben er zeker bij
)Weet nog niet of ik mee doe ivm. met mijn nieuwe cariere. Val in als spinning instecteur
)

Ik ben er zeker bij

)Weet nog niet of ik mee doe ivm. met mijn nieuwe cariere. Val in als spinning instecteur

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ja, wie kijkt daar nou!ott schreef:Tja, ik had al een topic geopend maar die hebben "ze" bij de meeting gezet
Anyway, ik ben erbij voor de 75

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
-
Vraagt de nodige energie en ik moet ook rust pakken, op die fiets, of juist niet mijn fiets is net gejatAkwa schreef:Ott, dan moet je juist in topvorm zijn (veel interval en trainingsuren))Weet nog niet of ik mee doe ivm. met mijn nieuwe cariere. Val in als spinning instecteur )
Ik ga morgen ook nog even 2 lessen Aquaspinning verzorgen, dus in vorm
Akwa
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Niet helemaal mee eens, ken een paar spinning instructeuren die bij typische interval training tijdens de clubritjes er van allle kanten afwapperen (en ja, die gasten zijn 'spinning' fit).Akwa schreef:Ott, dan moet je juist in topvorm zijn (veel interval en trainingsuren)
Ik ga morgen ook nog even 2 lessen Aquaspinning verzorgen, dus in vorm![]()
Het verschil tussen zo'n vliegwiel apparaat en de weg is volgens mij mega groot..
Denk ik.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!