Ik heb mijn zinnen laten vallen op een dirt-bike.
Ik ben van plan om over een paar maanden m'n bmx aan de wilgen te hangen, en te verruilen voor een dirt/street. Nou zou ik willen weten van jullie, wat is een goede koop? Ik hoorde van een maat van mij dat er ns completes waren van rond de 400/500 euro nieuw, maar ik heb er geen gevonden.. Ik was zelf eerder aan het denken om een 2e hands te kopen. Ikzelf ben al wat meer gevordert, omdat ik al langere tijd aan bmx doe. De reden dat ik mijn bmx weg doe, is omdat ik een hardtail veel fijner vindt. Ik fietste laatst op een hardtail van een vriend van me (een ns nog wat) en alles ging er gewoon makkelijker mee; daarmee bedoel ik, flat 180's, manual enz. Hij moet dus bestand zijn voor vooral street, maar ook vaker dirt. Ik was ook al aan het denken om er zelf een op te bouwen, maar dan ben je misschien meer geld kwijt dan dat je een (goede) 2ehands koopt lijkt mij. Ik heb wel een paar eisen, ik wil zowieso schijfremmen en een geveerde voorvork erop.
Tips en/of meningen, en wat jullie qua prijs-kwaliteit goede bikes vinden etc. zou ik graag willen horen van jullie, zodat ik een goede aankoop kan doen

Flip