Girly Girl Alley Cat in Utrecht - 31 augustus
Moderators:JJ, Beheerders
Net dit weekend eindelijk m'n fixed/single conversie klaar( veel te lang geduurd, weekend projectje), lijkt me wel leuk mee te rijden en al, even de fiets testen enzo, hopen op een droge zondag!(zeldzaam).
Weet niet of ik hem nu fixed rij als we door de stad heen racen though, hehe, eerst dat skidden beter onder knie krijgen.... Verder nog niet/geen fixies gezien in Utrecht, op eentje na bij de Mario. Maar ik neem aan dat ze der wel zijn, juist?
Weet niet of ik hem nu fixed rij als we door de stad heen racen though, hehe, eerst dat skidden beter onder knie krijgen.... Verder nog niet/geen fixies gezien in Utrecht, op eentje na bij de Mario. Maar ik neem aan dat ze der wel zijn, juist?
- @sph@ltdude
- Contacteer:
RS schreef:Net dit weekend eindelijk m'n fixed/single conversie klaar

Verder nog niet/geen fixies gezien in Utrecht, op eentje na bij de Mario. Maar ik neem aan dat ze der wel zijn, juist?
Ze zijn er zeker

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Clips hadden er al moeten zijn, hopelijk snel. Verder zit m'n stuur bitje los bemerkte ik vandaag, hehe. Maar had/heb niet de juiste maat 7 (wel de 6 en 8 ) om hem aan te zetten, zo ook niet m'n fietsenmaker. Dus tijdelijk proffesorisch opgelost met plate schroevenfraaier. Maar hij rijd fijn, blij mee.
Laatst gewijzigd door RS op wo sep 03, 2008 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey RS! Ik heb je gezien op je fixie! Je fietste op de Catherijne singel en ik wilde je toeschreeuwen, maar je was al weg. Kort haar, niet al te groot, klopt dat?
Ik rijd zelf vaak op mijn incognito-fixie, een zwart met rode met een mandje voorop. Is grappig, niemand merkt ooit dat dat een fixie is...
Zometeen gaat Malle T de flyer voor de alley cat uploaden. Ondertussen hebben we al de nodige voorbereidingen getroffen en WE HEBBEN ER ZIN IN!
Ik rijd zelf vaak op mijn incognito-fixie, een zwart met rode met een mandje voorop. Is grappig, niemand merkt ooit dat dat een fixie is...
Zometeen gaat Malle T de flyer voor de alley cat uploaden. Ondertussen hebben we al de nodige voorbereidingen getroffen en WE HEBBEN ER ZIN IN!
-
- Contacteer:
Ha dat is toeval, 1 van de 2 keer dat ik in Utrecht heb kunnen fietsen. kalle kop, snor, short guy, thats me. Schreeuwen kan altijd, heb slecht gehoor though.(echt)
Maar fiets is weer los, wilde een groter tandwiel, en kwam erachter dat een ketting weer verlengen niet zo gemakkelijk gaat als korten, en dat tandwielen scherp zijn.(poot lag open) Morgen even een nieuw kettinkje erop, had vanavond lekker de fiets willen pakken met het redelijke weer! Nu met dus met meer tandjes voor, en de stuur staat eindelijk vast.(nog lastig om een 7 te vinden)
Benieuwd naar dat alley cat!
Maar fiets is weer los, wilde een groter tandwiel, en kwam erachter dat een ketting weer verlengen niet zo gemakkelijk gaat als korten, en dat tandwielen scherp zijn.(poot lag open) Morgen even een nieuw kettinkje erop, had vanavond lekker de fiets willen pakken met het redelijke weer! Nu met dus met meer tandjes voor, en de stuur staat eindelijk vast.(nog lastig om een 7 te vinden)
Benieuwd naar dat alley cat!
-
Ikheb nog geen mail voorbij zien komen Eveline, stuur me even een PB met je adres, stuur ik de mail van Vincent doorjoayeve schreef:Hey RS! Ik heb je gezien op je fixie! Je fietste op de Catherijne singel en ik wilde je toeschreeuwen, maar je was al weg. Kort haar, niet al te groot, klopt dat?
Groet,
Bram
Jaja gisteren vroeg naar bed gegaan slecht geslapen maar dan toch eindelijk nu wel weer wakker geworden.De Haute schreef:maar waar blijft die flaaaaaaiert van die alleycat nau?
Dus met toestemming van de organisatie is hier de flyer en de nodige info.
De aanvangstijd van de alleycat is 14.00 uur, verzamelen om 13.00 uur op Gouwestraat 16

- @sph@ltdude
- Contacteer:
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Sorry, ik heb gisteren zo hard gefietst dat er nog steeds vliegjes in mn ogen zaten 

nog 2 nachtjes slapen
en dan gaan we van start!
voorlopige planning:
- 1 uur verzamelen, fiets poetsen voor wie wil
- 2 uur tot 4 uur alleycat rijden
- rond 4 uur met een omweg naar de bike polo plek fietsen
- genieten van een bike polo wedstrijdje en misschien zelf spelen
- trucjes doen
- daarna ergens chillen in een park en biertjes drinken
iedereen is welkom voor alles, vooral ook vriendinnetjes meenemen! (ook die die niet willen rijden maar wel bij de checkpoints willen zitten of die biertjes op de Gouwestraat willen drinken). Het is tenslotte een girly girl ride!
voorlopige planning:
- 1 uur verzamelen, fiets poetsen voor wie wil
- 2 uur tot 4 uur alleycat rijden
- rond 4 uur met een omweg naar de bike polo plek fietsen
- genieten van een bike polo wedstrijdje en misschien zelf spelen
- trucjes doen
- daarna ergens chillen in een park en biertjes drinken
iedereen is welkom voor alles, vooral ook vriendinnetjes meenemen! (ook die die niet willen rijden maar wel bij de checkpoints willen zitten of die biertjes op de Gouwestraat willen drinken). Het is tenslotte een girly girl ride!
Bedankt!!!
Lieve mensen,
Joaquim en ik hebben een hele leuke dag gehad! We willen iedereen bedanken die heeft geholpen bij de checkpoints (Bram en Jan Willem met hun inventieve eier-verstopactie, mooie Lotte, Kimmie en Sam in de enge wijk, Janke en Tono van Da Vietsie met hun biertjes, Rinus en Vicky met de koekjes en de presenteer-kwaliteiten en Joaquim en Judith op de uithof) Ott en Tjeerd voor de fantastische (grote!) spoke posters!
Daarnaast zijn we erg blij met de geweldige opkomst van 24(!) deelnemers. Pieter, gefeliciteerd met je eerste plaats, en Ben was een geweldige tweede, die heeft zelfs bloemen voor Lotte geplukt! Gijs B was derde, en we zijn blij dat hij zich als ex-koerier niets aantrok van het hele fakenger gezeik.
Thomas en Vincent en Tjeerd, bedankt voor de bike polo introductie. We hebben lol gehad, leuk dat ik als meisje met mijn team van drie jongens heb gewonnen. Hah!
Joaquim en ik hebben het echte Madison-girly girl gevoel gehad. Mensen hebben elkaars fiets geprobeerd, er was een super sfeer en dit was een geweldig einde aan mijn vakantie. Morgen weer aan het werk...
Iemand foto's?
Joaquim en ik hebben een hele leuke dag gehad! We willen iedereen bedanken die heeft geholpen bij de checkpoints (Bram en Jan Willem met hun inventieve eier-verstopactie, mooie Lotte, Kimmie en Sam in de enge wijk, Janke en Tono van Da Vietsie met hun biertjes, Rinus en Vicky met de koekjes en de presenteer-kwaliteiten en Joaquim en Judith op de uithof) Ott en Tjeerd voor de fantastische (grote!) spoke posters!
Daarnaast zijn we erg blij met de geweldige opkomst van 24(!) deelnemers. Pieter, gefeliciteerd met je eerste plaats, en Ben was een geweldige tweede, die heeft zelfs bloemen voor Lotte geplukt! Gijs B was derde, en we zijn blij dat hij zich als ex-koerier niets aantrok van het hele fakenger gezeik.
Thomas en Vincent en Tjeerd, bedankt voor de bike polo introductie. We hebben lol gehad, leuk dat ik als meisje met mijn team van drie jongens heb gewonnen. Hah!
Joaquim en ik hebben het echte Madison-girly girl gevoel gehad. Mensen hebben elkaars fiets geprobeerd, er was een super sfeer en dit was een geweldig einde aan mijn vakantie. Morgen weer aan het werk...
Iemand foto's?
-
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Eveline en Joaquim en iedereen op de checkpoints bedankt!
En FUCCIT bedankt voor het polo'en!
En FUCCIT bedankt voor het polo'en!
-
- Contacteer:
Verslagje?? op de Blog van 1 september. maar eigenlijk gewoon een groot woord van dank aan wat nu al een van de beste alleycats van 2008 is!